باربری عباس آباد
اتوبار و باربری سیدخندان
تیر 25, 1397
باربری عباس آباد
اتوبار و باربری داوودیه
تیر 25, 1397
نمایش همه

اتوبار و باربری حسن آباد

باربری عباس آباد

اسباب کشی از جمله کارهای آسان است که در نظر شما سخت جلوه می کند اگر می خواهید با آرامش اسباب کشی خود را انجام دهید آن را به اتوبار حسن آباد بسپارید و در کمال آسایش و
راحتی خیال به تماشای آن بنشینید تا در امنیت کامل به اتمام برسد.

خدماتی که اتوبار حسن آباد ارائه می دهد ؟

باربری حسن آباد برای ارائه هر چه بهتر خدمات خود پکیجی در خصوص خدمات برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

بسته بندی

سته بندی اسباب از جمله کارهایی است که هر کسی نمی تواند آن را به درستی انجام دهد و برای حل این مشکل دوره های آموزش بسته بندی و اسباب کشی را برای کارگران خود
برگزار کرده ایم تا بسته بندی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

بسته بندی اصول و قواعد خاص خود را دارد. کارتن های ضخیمی که از آسیب وسایل جلوگیری می کند و داخل آنها با ضربه گیر پوشانده شده است.

اسباب بزرگ تر که قابل بسته بندی در کارتن نیستند به وسیله ضربه گیر و یا بابل رپ ( پلاستیک ضخیم حباب دار ) پیچیده می شوند تا در امنیت کامل جا به جایی انجام شود و از هر آسیبی به دور باشند.

اتوبار حسن آباد

حمل اسباب سنگین

کارگرانی که در اتوبار پیروزی وظیفه جا به جایی اسباب را دارند از نیروی بدنی بالایی برخوردار بوده و با تکنیک های خاص خود اسباب را حمل می کنند بدون آن که آسیبی به و سایل ارزشمند شما عزیزان وارد شود.

اسباب سنگینی همچون یخچال ساید ، گاو صندوق ، پیانو و … به سادگی توسط پرسنل این مجموعه انجام می شود تا نگرانی نداشته باشید.

مطالعه کنید
اتوبار منظریه

اتوبار حسن آباد

ماشین مسقف باربری

ماشن های اتوبار حسن آباد در انواع مختلف ( نیسان ، وانت ، خاور ، کامیون و … ) می باشد که متناسب با نوع بار ارسالی شما و درخواست شما ارسال می شود و تمامی ماشین های باربری مسقف بوده تا امنیت هر چه بیشتر اسباب تامین باشد.

در حمل و نقل های بین شهری و در طی مسافت های بین جاده ای ممکن است تغییرات جوی داشته باشیم که با مسقف بودن ماشین ها دیگر نگرانی ندارید.

اتوبار حسن آباد

بیمه نامه باربری چه کمکی در اسباب کشی می کند ؟

بیمه نامه این امکان را به شما می دهد که اگر در حین جا به جایی و یا حمل و نقل خسارتی به اثاثیه وارد شد ، هزینه خسارت پیش آمده را به صورت کال پرداخت کند و دیگر نگران اسباب با ارزش خود نباشید و با خیال آسوده در مقصد بار ارسالی را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید.