باربری عباس آباد
باربری کامرانیه
مهر 9, 1397
باربری عباس آباد
باربری سوهانک
مهر 9, 1397
نمایش همه

اتوبار شیخ الرئیس

باربری عباس آباد

همانطور که می دانید مجموعه باربری پیروزی فعالیت گسترده ای در سطح کلانشهر تهران از جمله منطقه 13 تهران دارد. به هیمن خاطر فعالیت خود را در اتوبار شیخ الرئیس آغاز نموده .
هزینه های بالای باربری اثاثیه منازل و ادارات همیشه باعث ایجاد نارضایتی بین مشتریان شده است ، به همین خاطر در این مجموعه تصمیم به کاهش هزینه های باربری و حمل اثاثیه با استفاده از نیروی کاری زبده و متعد کرده است، تا در کوتاه ترین زمان و کاملاٌ ایمن تمامی کار های مربوط به باربری و بسته بندی لوازم را انجام دهد.

خدمات اتوبار شیخ الرئیس

خدمات حمل و نقل  و جابجایی اثاثیه منزل می باشد، حمل اثاثیه منزل ، در ابتدا از بسته بندی لوازم منزل شروع نموده و این کار مستلزم دقت بالای کارکنان در مجموعه می باشد. پس از بسته بندی لوزام منزل ، انتقال بار به داخل ماشین حمل بار و جا به جایی بار توسط ماشین صورت میگیرد ، بعد از رسیدن اثاثیه به مقصد مورد نظر، مجددا اثاثیه با دقت بالا تخلیه شده و از بسته بندی خارج می شوند.

اتوبار شیخ الرئیس

 

خدمات جابه جایی اثاثیه سازمان ها و ادارات، از حساس ترین نوع اسباب کشی مربوط به ادارات و محیط های کاری می باشد. که در این حوزه اسباب کشی شامل چند بخش می باشد. انتقال اسناد و مدارک به صورت طبقه بندی و دسته بندی شده به گونه ای که ترتیب آن ها حفظ گردد. انتقال میز و صندلی مبل که با استفاده از نایلون بسته بندی صورت می گیرد جهت جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی که در حین جا به جایی رخ دهد. انتقال دستگاه ها، چابگر ها، وسایل الکترونیکی که بسیار حساس به ضربه هستند و در بسته بندی و انتقال آنها باید نهایت توجه را داشت.

مطالعه کنید
باربری شیان

اتوبار شیخ الرئیس

 

مجموعه اتوبار پیروزی با داشتن سابقه طولانی در امر جا به جای اثاثیه منزل و ادارات می باشد و به جهت اینکه  در نقاط مختلف تهران مورد استقبال مردم عزیز قرار گرفته ایم مجاب شده ایم که اتوبار شیخ الرئیس را راه اندازی کنیم تا با همشهریان این منقطه از تهران بزرگ در ارتباط مستقیم باشیم.

 

اتوبار شیخ الرئیس

شماره تماس اتوبار شیخ الرئیس

021-33100434           021-33100261          0912-4082241