باربری خراسان
مهر 14, 1397
اتوبار چهارصد دستگاه
مهر 14, 1397
نمایش همه

باربری تهران نو

باربری عباس آباد

باربری پیروزی با سابقه درخشان در عرصه حمل و نقل و باربری آمادها رائه خدمات بهینه به مشتریان می باشد. برای همشهریان عزیز که در منطقه شرق تهران بزرگ ساکن هستند. با راه اندازی باربری تهران نو با جمع آوری تیمی قوی و آموزش دیده در امور باربری می توانند به بهترین شکل ممکن جا به جایی شما را انجام دهند تا برای شما خاطره خوشی را رقم بزنند.

باربری تهران نو

خدمات باربری تهران نو

اسباب کشی در تهران نو به دلیل تراکم جمیعت کار مشکلی می باشد و به راحتی نمی توان وسایل و اثاثیه را جابجا کرد. اما باربری تهران نو با به خدمت گرفتن نیروهای ماهر چه در بخش حمل بار و چه در بخش راننده خودرو ها خود، این مشکل را حل کرده است. راننده های وسایل نقلیه شرکت به تمام تهران نو مسلط بوده و بدون هیچ مسئله ای اثاث کشی شما را در سریع ترین زمان انجام می دهند.

باربری تهران نو در  هفت روز هفته و ۲۴ ساعته می باشد و شما عزیزان هر موقع از روز که نیاز به باربری داشتید می توانید با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید. باربری تهران نو خدمات ویژه ای برای مشتریان می دهد از جمله خدماتی به مشتریان می دهیم باربری درون شهری و برون شهری ، حمل بار با خودرو های بزرگ و کوچیک ، استفاده از بیمه نامه باربری، حمل بار از تهران به شهرستان ها، بسته بندی اثاثیه منزل و…است.

باربری تهران نو

حمل و نقل با باربری تهران نو

اتوبار پیروزی با آگاهی از مسائلی که در حین جابه‌جایی و حمل بار برای افراد اتفاق می افتد امکانات گسترده‌ای را فراهم کرده است. مشکلاتی که در بین مردم متداول هستند عبارتند از: گم شدن مدارک و اسناد مهم، مفقود شدن اشیاء باارزش و یا شکستن وسایل و اثاثیه، به هم‌ ریختگی و شلوغی در حین انجام پروسه و ….باربری پیروزی با سال‌ها تجربه در این زمینه تمامی این نگرانی‌ها را رفع کرده است. و خدمات خود را بهترین شکل به شهروندان تهرانی ارائه می‌نماید.

مطالعه کنید
اتوبار وحیدیه

 

 

باربری تهران نو

 

شماره تماس  باربری تهران نو

021-33100434           021-33100261          0912-4082241