باربری عباس آباد
باربری حکیمیه
شهریور 20, 1397
باربری عباس آباد
باربری جوادیه
شهریور 20, 1397
نمایش همه

باربری خاک سفید

باربری عباس آباد

تهران به عنوان پایتخت و کلان شهر دارای مناطق زیادی برای برای سکونت می باشد. شرق تهران بخش کلانی از شهر تشکیل می دهد. که محله های اصیلی را در خود جا داده است. شرق تهران را با مناطق مستقل که ساختاری شبیه به یکدیگر دارند می شناسیم. یکی از محلات قدیمی شرق تهران خاک سفید است. که برای حمل و نقل ساکنین این منطقه باربری خاک سفید شروع به فعالیت نمود.

باربری خاک سفید

خدمات باربری خاک سفید

این باربری با سال ها تجربه و سابقه آماده ارائه خدمات به ساکنین این محله می باشد. به طوری که حاضر هستند تا شما را در تمامی مراحل اسباب کشی همراهی کنند و بهترین سرویس و خدمات را عرضه نمایند.

  • بسته بندی اثاثیه منزل به بهترین شکل و با استفاده از اصول و قواعد حرفه ای
  • استفاده از ماشین های اسباب کشی مجهز و حرفه ای
  • رانندگان حرفه ای و ماهر که به خیابان های این محله آشنایی دارند.
  • ارسال بیمه نامه برای بار
  • بکارگیری نهایت دقت در جا به جایی وسایل
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی

باربری خاک سفید

تجربه اسباب کشی با باربری خاک سفید

حمل بار و اسباب کشی همیشه یکی از دغدغه های اصلی افرادی که قصد جا به جایی دارند. در این زمینه اتوبارهای زیادی فعالیت می کنند که از نیروی کار غیر متخصص و پرسنل نابلد برای حمل بار و بسته بندی استفاده می کنند. که این کار می تواند سبب آسیب دیدن لوازم خانه افراد شود البته که در باربری پیروزی تضمین می کنیم فرایند حمل بار به عالی ترین شکل ممکن برای شما رقم خواهد خورد.  ما کار بسته بندی را از صفر تا صد برای شما انجام می دهیم و شما در طول این مدت تنها نظاره گر کار پرسنل و گوشزد کردن نکات به آن ها خواهید بود. پس اگر نیاز به کادر مجرب جهت حمل بار و اثاثیه دارید، همین حالا با شماره های زیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت در خدمت شما باشیم.

مطالعه کنید
باربری پونک

 

 

باربری خاک سفید

شماره تماس اتوبار پیروزی

021-33100434           021-33100261          0912-4082241