باربری عباس آباد
اتوبار تهرانپارس
خرداد 11, 1399
اسباب کشی آسان
اسباب کشی آسان
خرداد 11, 1399
نمایش همه

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل

نگرانی و اضطراب تازه عروس ها از آسیب دیدن وسایل نو و گران قیمت خود در حین جابه جایی منزل و حتی خانواده هایی که چندین سال است زندگی مشترک خود را تشکیل داده اند ؛
موجب می شود که اسباب کشی از سخت ترین و پرزحمت ترین اتفاقات زندگی شان شود. بسته بندی اثاثیه منزل نیز از دیگر دغدغه های ایشان می باشد.
اتوبار پیروزی در جهت تسهیل این امر شما را همراهی خواهد نمود.

اتوبار پیروزی و بسته بندی اثاثیه منزل

اگر بخواهید کریستال ، چینی آلات ، و ظروف شکستنی را در کارتن های معمولی که در سوپرمارکت ها می فروشند قرار دهید ، علاوه بر هزینه اضافی که بابت خرید آن ها باید بپردازید ، احتمال صدمه دیدن اجناس را هم چند برابر می کنید.

انجام هر کاری به بهترین نحو ممکن ، نیازمند استفاده از ابزارآلات مخصوص به خود می باشد. اتوبار پیروزی جهت بسته بندی اثاثیه منزل شما مشتریان گرامی ؛ از نیروهای متخصص و کاربلد در این زمینه بهره گرفته است.

کارگران دوره دیده در زمان مقرر در منزلتان حاضر شده و با حوصله و دقت تمامی کالاهای شکستنی را با ضربه گیرهای مخصوص بسته ، در کارتن های چندلایه و قطور قرار داده ، به منظور جلوگیری از ایجاد فضای خالی ، بین آن ها فوم گذاشته سپس درب آن ها را با چسب های محکم می بندند.

ار دیگر وسایل ارزشمند برای خانم ها اشیای تزئینی و دکوری می باشد که باید به طرز صحیح جعبه بندی شوند تا در حین انتقال صدمه ای به آن ها وارد نشود.

مطالعه کنید
باربری میدان سپاه

بسته بندی وسایل گران بها

سرویس چوبی اتاق خواب ، مبلمان ، میز ناهارخوری و صندلی های آن ، بوفه و سایر لوازم چوبی نیازمند توجه بیشتری می باشند ، به دلیل ابعاد بزرگ و عبور از راه رو های تنگ و باریک احتمال زخمی شدن و رنگ پریدگی شان خیلی زیاد است.

پیچیدن نایلون های حباب دار به دور این وسایل سبب می گردد تا در حین انتقال از برخورد با دیوار راه پله جلوگیری شده که نتیجه آن زخمی نشدن وسایل و دیوار می باشد.

لوازم برقی آشپزخانه از جمله ماکرویو ، چای ساز ، آبمیوه گیری و .. توسط کارگران اتوبار پیروزی با نایلون های چندلایه پوشیده شده و در کارتن های مستحکم قرار می گیرند.

صفحات نازک تلویزیون های امروزی و همچنین بزرگی سایز و اندازه شان موجب می شود تا حساسیت این اجناس در برابر ضربه بالا رود.

بسته بندی آن ها باید با روکش های ویژه مانیتورها انجام گیرد. سپس دور تا دور آن با بندهای مخصوص محکم شده تا از برخورد کوچکترین ضربه ممانعت به عمل آید.

باربری شهر ری

اتوبار داوودیه

خدمات اتوبار پیروزی در مقوله بسته بندی اثاثیه منزل

باربری پیروزی جهت بسته بندی اثاثیه منزل همواره بر نیروهای خود تاکید دارد تا مراقبت و حراست از اثاثیه مشتریان در اولویت کارشان باشد.

طبق زمان بندی مشخص شده ، در محل موردنظر حضور پیدا کرده و از اتلاف وقت در حین بسته بندی و باربری جلوگیری نمایند.

هزینه بسته بندی براساس حجم کالا و مدت زمان کاری طی شده می باشد.

پرسنل اتوبار پیروزی در هرساعتی از شبانه روز آماده ارائه خدمات رسانی به کلیه نقاط شهر تهران می باشد.

مطالعه کنید
نحوه جابجایی آکواریوم در اسباب کشی

اتوبار ارزان ما شما را در یک اسباب کشی بدون دردسر یاری می دهد. اعتماد شما بی پاسخ نخواهد ماند.