چیدمان وسایل اسباب کشی
چیدمان وسایل اسباب کشی سریع و اصولی
اسفند 20, 1401
نکات کلیدی اسباب کشی
نکات طلایی اسباب کشی اصولی
اسفند 20, 1401
نمایش همه

باربری لوازم منزل، باربری پیروزی

باربری لوازم منزل

حمل لوازم منزل فرایندی آسان و در عین حال سخت می باشد. که برخی از افراد به دلیل نداشتن تجربه به وسایل آسیب وارد می کنند. در صورتی که این کار مهم و پر دردسر را به اتوبار پیروزی بسپارید دیگر جایی برای نگرانی نیست. یکی از موارد مهم در باربری جا به جایی لوازم منزل و قیمت حمل لوازم منزل می باشد که توسط باربری با بهترین امکانات و تجهیزات صورت می گیرد.

حمل لوازم منزل هر کدام نیاز به دانش ،تجربه و تخصص مخصوص به خود دارد. مواردی مانند نوع بسته بندی ،نحوه انتقال بار به خودرو ،انتخاب خودرو مناسب از جمله وانت ،نیسان ، خاور ، کامیون و… نحوه خالی کردن و چیدمان وسایل در مقصد بسته به نوع بار متفاوت می باشد. انتخاب وسیله حمل بار بسیار اهمیت دارد که انتخاب ماشین حمل بار به به حجم اثاث و مسافت مبدا و مقصد بستگی دارد.

نکات کلیدی برای حمل لوازم منزل و بسته بندی آن

کم کردن حجم وسایل

بهترین کاری که می توانید در زمان اسباب کشی انجام دهید این است که از حجم اثاثیه خود کم کنید. لوازمی که مدت ها از آن استفاده نکرده اید باید دور بریزید یا اگر قابل استفاده است به فردی که نیاز دارد بدهید.

چیدمان داخل ماشین

پس از یک بسته بندی خوب و مناسب، نوبت آن است که وسایلتان را داخل ماشین باربری چیدمان کنید. نکته مهم در این مورد شروع کار با چیدمان اثاثیه سنگین منزل است. به این معنی که ابتدا وسایل سنگین و بزرگ را داخل ماشین بچینید، سپس به سراغ وسایل کوچک تر و کم حجم تر یا سبک تر بروید.

مطالعه کنید
رعایت نکات ایمنی زمان اسباب کشی

زمان جا به جایی

اکثر مردم در فصل تابستان جا به جا می شوند در صورتی که در فصل ها پاییز و زمستان که تقاضا برای جا به جایی کم می شود نرخ باربری نیز کاهش پیدا می کند در نهایت اگر عجله ندارید می توانید تاریخ اسباب کشی را جا به جا کنید.

باربری لوازم منزل

توجه کنید!

بسته بندی اثاثیه منزل به دلیل حجم زیاد و همچنین وسایل خرده و ریز که در هر خانه ای وجود دارد کار پر دردسر  و زمان بری است. به طوری که اگر این کار با دقت انجام نشود امکان دارد وسایل در جا به جایی دچار آسیب شوند.

ضمناً برای حفاظت از وسایل می بایست از پارچه ، پلاستیک ، روزنامه و یا استرچ رپ در بین وسیله ها استفاده کرد و تمامی بسته ها را با چسب قوی و ضخیم محکم کرد.

خدمات اتوبار پیروزی

  • حمل لوازم منزل ، شرکت ها و…
  • ارسال ماشین باربری متناسب با حجم بار
  • اعزام راننده باتجربه و ماهر
  • بسته بندی تمام وسایل توسط نیرو ماهر و باتجربه
  • ارسال بار از تهران به تمامی شهرستان ها
  • حمل وسایل بزرگ پیانو ،یخچال ساید بای ساید
  • بیمه کردن تمامی لوازم

باربری لوازم منزل

جمع بندی

بسته‌بندی لوازم منزل کار ساده‌ای به نظر می‌رسد؛ اما هر اشتباه می‌تواند جبران ناپذیر یا بسیار هزینه‌بر باشد. شما می‌توانید با استفاده از یک اتوبار یا باربری حرفه‌ای ریسک آسیب رسیدن به وسایل منزلتان را هنگام اسباب کشی به حداقل برسانید و مطمئن شوید که تمام وسایل منزل شما بیمه می‌ شود.