اتوبار شهرستان
ویژگی ها اتوبار شهرستان
اسفند 6, 1401
باربری لوازم منزل
باربری لوازم منزل، باربری پیروزی
اسفند 6, 1401
نمایش همه

چیدمان وسایل اسباب کشی سریع و اصولی

چیدمان وسایل اسباب کشی

چیدمان وسایل اسباب کشی در منزل جدید یک قدم اساسی و مهم می باشد. خیلی از افراد برای این مرحله از باربری و نیروی های که همراه بار به مقصد نهایی اعزام می شوند کمک می گیرند تا کارها سریع تر به پایان برسد.

در مرحله اول از باز کردن جعبه ها بزرگتر شروع کنید. این کار از حجم وسایل زیادی کم می کند. اگر طرح و برنامه ای برای چیدمان وسایل ندارید بهتر است از دیگر افراد خانواده کمک بگیرید تا در نهایت بتوانید به یک جمع بندی برسید. در مرحله بعد جا به جایی وسایل سنگین مانند یخچال که بسیار ضروری است چرا که اقلامی که باید در جای خنک نگهداری شوند به وسیله گرما خراب می شوند. مبلمان نیز با قرار گرفتن در جای خود به خانه شکل و شمایل اصولی می دهد. برای باز شدن فضای کار شما وسایلی مانند میز غذا خوری ،بوفه و تلویزیون هر چقدر زودتر جا به جا شود بهتر است.

مراحل چیدمان وسایل اسباب کشی

چیدمان آشپزخانه

در حالی که کارتن ها شما برچسب داشته باشند و محتویات داخل آن را بدانید بسته ها مربوط به آشپزخانه را جدا می کنید. ایده خوبی است که چیدمان وسایل اسباب کشی را از همین جا شروع کنید. ابتدا از ظروفی که بیشتر استفاده می‌کنید شروع کنید و کمد ادویه و قابلمه‌هایتان را مشخص کنید. زمانی که جای هر وسیله را پیدا کنید، کارها نیز با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

چیدمان اتاق خواب

بعد از آشپزخانه بهتر است هر چه سریع تر به سراغ اتاق خواب بروید. قبل از هر کاری تختخواب و محلفه ها مربوط را مرتب کنید تا برای استراحت کردن آماده باشد. بعد از آماده کردن محل خواب به سراغ کارتن ها دیگر بروید و لوازم را داخل کمد و قفسه ها جاسازی کنید.

مطالعه کنید
خصوصیات و ویژگی ها نیروها باربری

سرویس بهداشتی

از زمان ورود به منزل جدید به سرویس بهداشتی نیاز دارید. در نهایت قرار دادن یک حوله دمپایی و صابون در این قسمت را باید در الویت کارتان قرار دهید. در مرحله اول قرار دادن اقلام ضروری در سرویس بهداشتی اهمیت دارد. و بعد از آن اقدام به کامل کردن دکوراسیون و قرار دادن سایر لوازم مورد نیاز این بخش نمایید.

چیدمان وسایل اسباب کشی

باز کردن کارتن ها بر اساس الویت

برای باز کردن کارتن ها برنامه ریزی داشته باشید. بهترین حالت باز کردن وسایل در مدت زمان یک هفته است. می توانید کار را بین اعضاء خانواده تقسیم کنید به این ترتیب در هر روز دو یا سه جعبه را باز کنید. کارتن های مانند لوازم غیر ضروری آشپزخانه را به آخر کار موکول کنید. فراموش نکنید وسایل مورد نیاز و ضروری را ابتدا باز کنید. با نوشتن محتویات داخل کارتن بر روی آن کار شما راحت تر می شود. به طور کلی وسایل را به صورت اتاق به اتاق و آشپزخانه و سالن باز کنید و از همه افراد خانواده کمک بگیرید.

نکته : بعد از اینکه هر فرد چیدمان وسایل اسباب کشی شده شخصی خود را به اتمام رساند. به سراغ باقی وسایل برود و کمک کند با همکاری همه افراد خانواده، در وقت خود صرفه جویی کرده اید.

ترفندها چیدمان

  • به هیچ وجه در همان ابتدای کار که تازه اسباب کشی کرده اید همه بسته ها را با هم باز نکنید. بهترین حالت این است که هر کارتن را براساس الویت باز کنید.
  • کارتن ها مربوط به هر اتاق و بخش خانه را در همان قسمت قرار دهید.
  • ابتدا کارها ضروری را انجام دهید و برای باز کردن کارتن ها غیر ضروری عجله نکنید.
  • نیاز ها خانه را از قبل شناسایی کنید و هر چه سریع تر اقدامات مربوط به آن را انجام دهید.
  • از اعضای خانواده کمک بخواهید حتی از فرزندان خود بخواهید در این کار مشارکت کنند.
مطالعه کنید
خدمات اسباب کشی باربری پیروزی

چیدمان وسایل اسباب کشی

جمع بندی

بسیاری از ما شاغل هستیم و زمان کافی برای باز کردن کارتن‌ها، سر هم کردن لوازمی که برای جاسازی بهتر در ماشین آن را از هم باز کردیم و چیدن این لوازم در خانه جدید نداریم. با این شرایط روزها می‌گذرند و می‌بینیم هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و آن طور که باید به کارها رسیدگی‌ نکرده‌ایم. اگر شما هم همین شرایط را تجربه کرده‌اید و یا حدس می‌زنید که احتمال رخ دادن این موضوع برای شما هم وجود دارد، بهتر است از اتوبار پیروزی کمک بگیرید.