ویژگی ها نیروهای باربری
خصوصیات و ویژگی ها نیروها باربری
آبان 14, 1401
وظایف کارگر اسباب کشی
آبان 14, 1401
نمایش همه

خدمات بسته بندی حرفه ای

خدمات بسته بندی

خدمات بسته بندی کالا یکی از مهم ترین مراحل اسباب کشی و جا به جایی می باشد. در صورتی که نکات ایمنی در زمان بسته بندی رعایت نشود احتمال آسیب دیدن وسایل وجود دارد. بسته بندی اثاثیه منزل کار سختی است و انجام بهینه و با کیفیت آن تنها به کمک افرادی که سال ها در این حوزه فعالیت کرده اند ممکن است.
خدمات بسته بندی وسایل از مهم ترین مراحل اسباب کشی است چرا که اگر در انجام آن کوتاهی شود خسارات جبران ناپذیری به وسایل شما وارد می شود. پس در صورتی که برای وسایلتان ارزش قائل هستید می خواهید در فرآیند اسباب کشی کوچک ترین آسیبی وارد نشود. حتما از افراد ماهر در زمینه بسته بندی کمک بگیرید تا خیالتان از بابیت اسباب کشی راحت باشد.

خدمات بسته بندی اتوبار پیروزی

بسته بندی اثاثیه منزل به روش ها جدید و پیشرفته از ابتدای ترین مراحل یک اسباب کشی حرفه ای می باشد. اگر لوازم منزل شما به درستی بسته بندی شود احتمال صدمه دیدن بارتان تا زمانی که به مقصد برسد وجود دارد. هر چقدر تعداد کارتن ها کم تر شود در نهایت جای کمتری اشغال می شود. از این جهت ماشینی که برای حمل بار احتیاج دارید متناسب با حجم وسایل است. در نهایت این امر منجرب کمتر شدن دفعات رفت آمد و کم تر شدن هزینه می شود. به طور کلی یک بسته بندی خوب و اصولی سبب می شود جا به جایی با دقت ،منظم و سریع داشته باشید.

خدمات بسته بندی

لوازم مورد نیاز برای بسته بندی

  • کارتن مناسب
  • کارتن رگال دار برای لباس
  • بست ،چسب ،ضربه گیر ،سلفون
  • ساک رختخواب
  • باکس حمل مواد غذایی
مطالعه کنید
باربری اثاث منزل به چه شکل است؟

نحوه بسته بندی درست

لازم است تا تصمیم بگیرید که چگونه از هر جعبه خالی که در دست دارید استفاده کنید. می توانید از روزنامه مچاله شده یا پلاستیک مخصوص بسته بندی استفاده کنید تا از سایش بین ظروف جلوگیری کنید. حواستان به استحکام جعبه ها باشد در حالی که فکر می کنید هر یک از جعبه ها از استحکام خوبی برخوردار نیست با استفاده از چسب پهن یا طناب نایلونی بسته بندی را محکم کنید. تا نیرو ها بتوانند خدمات حمل و نقل را به شکل بهتر و سریع تر انجام دهند.

اهمیت بسته بندی

  1. حمل و نقل آسان تر
  2. چیدمان بهتر و راحت تر
  3. کاهش خستگی و نداشتن نگرانی در زمان حمل بار

خدمات بسته بندی

نکات مهم

دقت در بعضی موارد ریز حتی نقش مهمی در انجام یک بسته بندی خوب و ایده آل دارد. با رعایت کردن چند نکته ساده می توانید اسباب کشی راحتی را تجربه کنید.

در ابتدا خانه را بخش بندی کنید.

هر قسمتی از خانه یک مسئول داشته باشد تا وسایل را بسته بندی نماید.

حتما بر روی کارتن ها نوشته شود که محتوا آن چیست و مربوط به کدام قسمت خانه است.

از کارتن ها محکم استفاده کنید.

هزینه اسباب کشی

قیمت ها در باربری براساس تعرفه های اتحادیه مشخص می شود. از آنجایی که دستمزد کارگران بسته بندی قیمت لوازم و تجهیزات آن تاثیر مستقیمی بروی هزینه بسته بندی دارد. دستمز کارگر مقدار ثابتی دارد و بر اساس ساعت کار باربر می باشد. بزرگی یا کوچکی خانه روی قیمت بی تاثیر است. اما مقدار لوازم به طور غیر مستقیم روی هزینه باربری موثر است. چرا که زیادی یا کمی لوازم زمان جا به جایی را کوتاه یا طولانی می کند. حتی میزان حجم زیاد اثاثیه ممکن است سبب شود نیرو باربری بیشتری بخواهید در نتیجه قیمت باربری زیاد می شود.

مطالعه کنید
نکات ضروری قبل از اسباب کشی

خدمات بسته بندی

جمع بندی

با توجه به توضیحاتی که در بالا بیان شد به خوبی از اهمیت بسته بندی وسایل به صورت اصولی و حرفه ای آگاه شدید و تصمیم گرفتید هر زمان که می خواهید جا به جا شوید از باربری مطمعن و باسابقه مانند اتوبار پیروزی کمک بگیرید. تا کارهای مربوط به بسته بندی را انجام دهند با این روش دیگر جای نگرانی نیست و در ساعت مقرر در مقصد وسایل را تحویل بگیرید.