خدمات بسته بندی
خدمات بسته بندی حرفه ای
آبان 28, 1401
مشکلات اسباب کشی
عمده ترین مشکلات اسباب کشی
آبان 28, 1401
نمایش همه

وظایف کارگر اسباب کشی

اگر قصد اسباب کشی یا باربری دارید یکی از مهم ترین فاکتورها آن وجود کارگر اسباب کشی حرفه ای و قابل اعتماد است. در صورتی که نیرو باربری با تجربه و ماهر نباشد امکان دارد هرگونه آسیبی به وسایلتان وارد شود. که این خسارت مربوط به باربری می شود و باید آن را جبران نماید. پس شناسایی یک اتوبار حرفه ای و مطمئن بسیار مهم است.

کارگر اسباب کشی باید اصول جا به جایی درست و مناسب باربری را بداند و آموزش دیده باشد. اولین اقدام در زمان جا به جایی منزل بسته بندی وسایل منزل می باشد که این امر توسط نیروها صورت می گیرد. امروزه دیگر افراد خانواده کمتر درگیر اسباب کشی هستند به ویژه در شهر ها بزرگ که بعد مسافت و مشغله زیاد و البته زمان مطرح است که سبب می شود افراد خودشان اقدام به جا به جایی نکنند و این امر را به باربری می سپارند.

خدمات کارگر اسباب کشی

خدماتی که این افراد ارائه می دهند بسته بندی اثاثیه منزل در کوتاه ترین زمان ممکن است. به این صورت که تمامی وسایل از سایز کوچک تا بزرگ را داخل کارتن بسته بندی قرار می دهند و به خوبی بسته بندی می کنند. البته که بسته بندی و حمل وسایل سنگین از دیگر تخصص های است که می توانید به کارگر اسباب کشی بسپارید.

هنگامی که وسایل را به یک کارگر حمل بار آموزش دیده بسپارید این افراد بسته بندی را به نحوی انجام می دهند که شما کمترین تعداد بسته بندی را داشته باشید. به این ترتیب هزینه ای که برای کارتن حمل بار می پردازید کمتر می شود و سرعت کار اثاث کشی نیز بالاتر می رود.

مطالعه کنید
اتوبار و باربری اسدآباد

از دیگر مهارت ها این نیروها که انتظار می رود، چیدمان درست کارتن های بسته بندی و اثاثیه درون ماشین حمل بار است. کارگران با تجربه می دانند که اول باید از وسایل سنگین شروع کرده و بعد به سراغ وسایل سبک تر بروند به این شکل فضای کمتری در داخل کامیون هدر می رود. به علاوه اینکه باید مراقب باشند که روی کارتن ها وسایل شکستنی چیز سنگینی که سبب آسیب رسیدن شود قرار ندهند.

از دیگر خدماتی که ارائه می شود چیدمان وسایل توسط نیروها در خانه جدید می باشد. در این مرحله نیز بهتر است نظارت کافی داشته باشید و از کارگران بخواهید تا وسایل را در جایی که مد نظر شماست قرار دهند به این صورت بسیار راحت تر می توانید وسایل خود را پیدا کنید.

تعداد کارگران

اینکه برای جا به جایی و بسته بندی وسایل به چه تعداد کارگر اسباب کشی نیاز دارید بستگی به میزان وسایل شما دارد. به طور معمول تعداد چهار نفر برای این کار کفایت می کند. اما در حالی که میزان اثاثیه بیشتر باشد این تعداد افزایش پیدا می کند. در نظر داشته باشید با افزایش تعداد کارگر اسباب کشی میزان هزینه و دستمزد شرکت باربری افزایش پیدا می کند. اما اگر بتوانید قسمتی از کارها مثل بسته بندی وسایل سبک و ساده را خودتان انجام دهید می توانید تا اندازه ای این هزینه ها را کاهش دهید و به تعداد کمتری نیرو احتیاج پیدا می کنید.

هزینه کارگر اسباب کشی

هزینه ها باربری در شرکت ها باربری با توجه به خدمات رسانی آن ها متفاوت است. به این معنی که شما با توجه به نوع نیازی که به کارگر دارید و براساس زمان کار کارگر قیمت ها تغییر می کند.

مطالعه کنید
اتوبار و باربری نوبنیاد

هزینه های کارگر اسباب کشی به چه عواملی بستگی دارد:

  • حجم  وسایل
  • تعداد طبقات در هر دو مکان
  • نوع خدماتی که از کارگر خود می خواهید
  • زمان رسیدن وسایل به مقصد

کارگر اسباب کشی

جمع بندی

اتوبار پیروزی با سابقه بالایی که در طی سال ها دارد و همچنین نیرو ها ماهر و با تجربه که در اسباب کشی و نحوه جا به جایی دارد جایی برای نگرانی و اینکه آسیبی به وسایل وارد شود باقی نمی ماند. این مجموعه همه روزه حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شهروندان در هر جا می باشد.