وظایف کارگر اسباب کشی
آذر 19, 1401
طریقه بستن کارتن اسباب کشی
چگونگی بستن کارتن ها اسباب کشی
آذر 19, 1401
نمایش همه

عمده ترین مشکلات اسباب کشی

مشکلات اسباب کشی

قطعاً در هر کاری سختی و مشکلاتی وجود دارد اما با برنامه ریزی صحیح و داشتن راه حل مناسب این مشکلات به حداقل می رسند. بنابراین مشکلات اسباب کشی نیز وجود دارند. در حالی که خودتان اقدام به جا به جایی کنید این مشکلات بیشتر به چشم می آید. در حالی که با سپردن کار به باربری بسیاری از این مسائل برطرف می شود.

لیستی از مشکلات اسباب کشی

نداشتن زمان کافی

در برخی مواقع به دلیل هماهنگ نکردن به موقع با شرکت اتوبار معتبر ممکن است دچار مشکل شوید. مشکلات اسباب کشی ممکن است از گم کردن آدرس مقصد توسط ماشین باربری آغاز شود. یا اینکه باربری به دلیل تاخیر در بارگیری با مشکلات ترافیک شهری و شلوغ بودن خیابان ها رو به رو شود و در پی آن ساعاتی را سپری کرده تا به مقصد برسد و به همین خاطر دیر و با تاخیر به مقصد می رسند.

دقت نداشتن در جا به جایی

به طور کلی در باربری چه باربری شهری و چه باربری برون شهری دقت در زمان اسباب کشی از موارد مهم و ضروری می باشد. در زمان بسته بندی و جا به جایی وسایل با رعایت نکات ایمنی و نهایت دقت باید کار صورت بگیرد. چرا که ممکن است با کوچک ترین بی دقتی خسارات جبران ناپذیر به وسایل مشتری وارد شود. در برخی مواقع بی دقتی در حین اسباب کشی سبب شکستن یا خراب شدن وسیله ای می شود که سبب ناراحتی افراد شده و خاطره تلخ از اسباب کشی در ذهن باقی می ماند.

مطالعه کنید
اهمیت باربری

دردسرها اسباب کشی

بارگیری غیر اصولی

رعایت نکردن روش ها اصولی و صحیح حمل بار سبب بروز انواع ناراحتی ها جسمی برای کارگران حمل بار می شود. در بعضی موارد این حمل ناصحیح سبب آسیب زدن به محتویات داخل کارتن و صدمه به وسایل می شود. برای انتقال بار باید از روش ها استاندارد حمل و نقل استفاده شود تا بتوان از مشکلات اسباب کشی کم کرد.

تجربه وسایل سنگین

یکی از مواردی که سبب می شود حمل وسایل خود را به باربری بسپارید نداشتن تجریه در جا به جایی وسایل سنگین می باشد. نیروه باربری به دلیل تجربه کافی و داشتن قدرت بدنی بالای که دارند وسایل سنگین مانند یخچال ساید بای ساید ، پیانو، گاوصندوق و… به راحتی و طبق اصول جا به جا می کنند.

کارتن ها بی کیفیت

جنس کارتن ها که برای بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می شوند بسیار اهمیت دارد. استفاده از کارتن های که جنس محکم و مقاومی ندارند و تحمل فشار ناشی از بار را ندارد موجب آسیب رسیدن به وسایل می شود. با توجه به مسافتی که از مبدا تا مقصد قرار است طی شود شرکت ها باربری همراه خود کارتن ها اسباب کشی در جنس ها با کیفیت و اندازه ها مختلف دارند تا در اختیار مشتریان قرار دهند.

مشکلات اسباب کشی

نیروها آماتور و بی تجربه

آموزش دادن به نیروها یکی از وظایف شرکت باربری است. نیروها تازه کار که نحوه انتقال ابزار و وسایل را به درستی نمی دانند امکان دارد دچار سردرگمی شوند و همچنین روند اسباب کشی را مختل می کند. حتما لازم است که قبل از اعزام کارگران اسباب کشی آموزش هایی در رابطه با کار حمل و نقل صورت گیرد تا بتوانند در زمان جا به جایی وظایف خود را به درستی انجام دهند.

مطالعه کنید
رانندگان باربری چه وظایفی دارند؟
نحوه بسته بندی اشتباه

نحوه بسته بندی اثاثیه منزل علاوه بر داشتن دقت و حوصله احتیاج به خلاقیت و آگاهی دارد. اینکه چگونه و با چه نوع جعبه ای وسایلمان را بسته بندی کنیم به دانش و تجربه ما بستگی دارد. برخی مواقع بسته بندی نادرست سبب صرف زمان بیشتر برای جا به جایی می شود یا هزینه و نیرو کار بیشتر را صرف جا به جایی می کند. بهتر است برای بسته بندی وسایل مورد نظرتان از افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند کمک بگیرید.

جمع بندی

تجربه داشتن در اسباب کشی بسیار کمک کننده می باشد که نیروها اتوبار پیروزی بسیار با تجربه و کاربلد هستند. تا در کوتاه ترین زمان و با اطمینان خاطر از سلامت وسایل مراحل جا به جایی را انجام داده تا یک خاطره خوب برای مشتریان عزیز باقی بماند.