مشکلات اسباب کشی
عمده ترین مشکلات اسباب کشی
دی 3, 1401
خدمات اسباب کشی باربری
خدمات اسباب کشی باربری پیروزی
دی 3, 1401
نمایش همه

چگونگی بستن کارتن ها اسباب کشی

طریقه بستن کارتن اسباب کشی

طریقه بستن کارتن ها اسباب کشی مهم ترین مرحله در زمان جا به جایی است. در واقع تهیه کارتن بسته بندی اسباب کشی و نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی سبب می شود به سادگی و بدون خسارت جا به جا شوید. که به طور حتم الویت شما نیز  آسیب ندیدن وسایل در هنگام جا به جایی و بسته بندی اصولی اشیاء شکستنی و گرانبهاست. که این امر توسط مجموعه اتوبار پیروزی بدون هیچ گونه خسارت و به راحتی انجام می شود.

اکثر مردم در طول زندگی اسباب کشی را تجربه کرده و با چالش ها آن آشنا هستند. دانستن برخی از نکات به ما کمک می کند. یکی از مشکلاتی که بروز آن در روند اسباب کشی دور از انتظار نیست باز شدن کارتن ها به دلایل مختلف است که سبب آسیب دیدن وسایل داخل کارتن می شود. به همین دلیل طریقه بستن کارتن ها اسباب کشی به طور اصولی اهمیت بالایی دارد.

طریقه بستن کارتن ها اسباب کشی

بستن کارتن اسباب کشی میزان زیادی به حجم و وزن محتویات کارتن بستگی دارد. به طور کلی بسته بندی کارتن می تواند با استفاده از ابزارآلات مختلفی انجام شود و شما می توانید از بین آن ها یک یا چند ابزار را استفاده کنید. نوار چسب پهن و طناب رایج ترین ابزارآلاتی هستند که در بستن کارتن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

طریقه بستن کارتن اسباب کشی

بستن کارتن بدون چسب و طناب

احتمال دارد ندانید که بستن کارتن بدون استفاده از ابزار آلات مانند چسب و طناب نیز امکان پذیر است. به این شکل که کافی است باله ها کارتن را با یک ترتیب خاص در کنار یکدیگر قرار دهید. نحوه قرار گرفتن باله های کارتن به صورتی است که هر کدام از آن ها از باز شدن دیگر باله جلوگیری می کند. با این که این روش بستن کارتن توانایی تحمل وزن زیادی را ندارد اما می توان از آن به منظور بسته بندی لوازم سبک استفاده کرد.

مطالعه کنید
اسباب کشی در کوتاه ترین زمان

ضمن اینکه شما می توانید بعد از بستن کارتن با این روش استحکام آن را با استفاده از چسب نواری پهن یا طناب تقویت کنید تا در نهایت قادر به تحمل وزن و فشار بیشتری باشد.

بستن کارتن با نوار چسب

متداول ترین روش برای این منظور استفاده از یک ردیف چسب نوار پهن است. برای این روش تنها کافی است باله ها کارتن را به ترتیب روی هم قرار داده و با یک نوار چسب آن را ببندید. نکته ای که باید در بستن کارتن با این روش دقت داشته باشید موقعیت لبه باله ها کارتن است. دقت داشته باشید که قبل از بکارگیری چسب لبه این باله ها را تاحد امکان به یکدیگر نزدیک کنید تا نوار چسب به خوبی به هر دو متصل شود. بهتر است ابتدا باله ها کوچک تر را به سمت داخل برگردانده و بعد از آن باله ها بزرگ تر روی باله ها کوچکتر قرار گیرد. یعنی بهتر است که باله های بزرگ تر باچسب به یکدیگر متصل شوند.

طریقه بستن کارتن اسباب کشی

نکات اصولی اسباب کشی

تجهیزات و لوازم بسته بندی برای اسباب کشی به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن لوازم خود را بسته بندی کنید.

کارتن پنج لایه ،کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس ، باکس مخصوص حمل مواد غذایی منجمد و… از جمله تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی هستند.

وسایل چوبی زاویه دار مانند میزها بیشتر در معرض آسیب هستند حتما لازم است آن ها را با پلاستیک حباب دار یا پلاستیک ساده بپوشانید.

قبل از بسته بندی و جمع آوری وسایل حتما از سلامت و استحکام جعبه ها مطمعن شوید.

مطالعه کنید
روش ها و ترفندهای حمل وسایل سنگین

به نحوه بسته بندی وسایل شکستنی برای اسباب کشی و حساسیت ها آن توجه زیادی داشته باشید. هر چقدر در بسته بندی اثاثیه منزل به خصوص شکستنی بیشتر دقت کنید احتمال آسیب دیدن آن ها کمتر خواهد شد.

بعد از بسته بندی روی جعبه برچسب بزنید اگر وسایل شکستنی داخل کارتن است حتماً علامت بزنید اینکار می تواند در حفظ وسایل حساس شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

ارائه کلیه خدمات اسباب کشی از بسته بندی تا حمل و نقل توسط باربری پیروزی به بهترین نحوه انجام می گیرد.