نکات ایمنی اسباب کشی
رعایت نکات ایمنی زمان اسباب کشی
اسفند 14, 1400
گیاهان در اسباب کشی
جا به جایی گیاهان در اسباب کشی
اسفند 14, 1400
نمایش همه

تعریف باربری حرفه ای

باربری حرفه ای

تعداد بسیار زیادی باربری در سطح تهران وجود دارد ولی اینکه بتوانید تشخیص دهید که کدام باربری حرفه ای است و اصول اسباب کشی را رعایت می کند. لازم است تا متن زیر را که گروه اتوبار پیروزی برای آگاهی شما عزیزان آماده کرده مطالعه نمایید.

باربری حرفه ای به باربری گفته می شود که قابل اعتماد باشد و تمام شرایط مطلوب را دارا باشد. از همه مهمتر میزان رضایت مشتریان و سابقه آن باربری است که در زمان انتخاب باید مورد بررسی قرار دهید.

مشخصات باربری حرفه ای

  • داشتن نیرو کاربلد و آموزش دیده برای تمامی مراحل از بسته بندی اثاثیه منزل تا چیدمان داخل ماشین و همچنین منزل جدید
  • استفاده از تجهیزات روز و مدرن برای جا به جایی وسایل
  • ارائه بیمه نامه
  • استفاده از رانندگان مجرب و کاربلد که به مسیرها اشراف کامل داشته باشند.
  • در اختیار داشتن انواع ماشین باربری از وانت ، خاور ، کامیونت و…
  • آمادگی ارائه خدمات در روزهای تعطیل و همچنین به صورت شبانه روز
  • تیمی که در زمان مقرر حضور پیدا کند و خدمات جا به جایی را بدون استرس انجام دهند.

باربری حرفه ای

مزایای باربری مطمعن

قطعا یکی از مهمترین مزایای استفاده از باربری حرفه ای آرامش خاطر و احساس امنیت در حین جا به جایی بار است. با در نظر داشتن اینکه هزینه وسایل این روزها بسیار بالا می باشد هزینه وسایلی مانند مبلمان، یخچال تلویزیون و… استفاده از باربری مطمعن در واقع سبب حفظ سرمایه شما خواهد شد. در نتیجه در انتخاب باربری نهایت دقت را به خرج دهید.

نکات کلیدی در اسباب کشی که نباید فراموش کنید

  1. چون هنگام اسباب کشی درگیری ذهنی افراد بالا است ممکن است یکسری از موارد کوچک اما مهم فراموش شود. یکی از این موارد، بسته بندی وسایل در کارتن به گونه ای که وزن کارتن سنگین شده و قابل جا به جایی نباشد. راه حل این مشکل، باید وسایل کوچک و سبک را از وسایل سنگین جدا کنید تا کارتن ها متعادل شوند و زمان جا به جایی به کمرتان آسیب وارد نشود.
  2. حتما بر روی کارتن ها برچسب محتویات داخل آن را بزنید  و بنویسید که مربوط به کدام بخش از خانه می شوند.
  3. تجهیزاتی که برای ورود به منزل جدید لازم دارید مانند چاقو ، قیچی ،پلاستیک  و … را در یک بسته بندی جداگانه قرار دهید. تا وقتی که به منزل جدید رفتید مجبور نشوید به سراغ تمامی کارتن ها برای پیدا کردن آن ها بروید.
مطالعه کنید
ارسال بار به شهرستان

باربری حرفه ای

قیمت و هزینه باربری

حتما شما هم مانند سایر افراد که قصد اسباب کشی دارند از چند باربری مختلف استعلام قیمت می گیرند این کار را انجام خواهید داد. برای اینکه با گرفتن قیمت های مختلف باربری دچار سردرگمی نشوید لازم است بدانید که هزینه اسباب کشی دارای تعرفه مشخص و مصوب می باشد.