جابجایی آکواریوم
نحوه جابجایی آکواریوم در اسباب کشی
مرداد 29, 1399
اسباب کشی در کوتاه ترین زمان
اسباب کشی در کوتاه ترین زمان
مرداد 29, 1399
نمایش همه

ارسال بار به شهرستان

ارسال بار به شهرستان

از جمله خدمات حائز اهمیت و تخصصی اتوبار پیروزی به شما همشهریان عزیز تهرانی ؛ ارسال بار به شهرستان های مختلف سراسر کشور می باشد.

باربری جهیزیه عروس ، اثاثیه منزل و انواع کالاهای صنعتی به استان های مختلف از جمله فعالیت های این واحد اتوبار می باشد.

ارسال بار به شهرستان

مادامی که صحبت از ارسال بار به شهرستان می شود ، حساسیت ها بالاتر رفته و نگرانی ها از بابت جابه جایی کالا بیشتر می گردد.

همانگونه که اثاث کشی منزل کاری سخت ، دشوار و زمان بر است ، اما چون حمل بار در همان شهر مبدأ و از یک ناحیه به ناحیه ای دیگر انجام می شود ، مشتریان آسودگی خاطر بیشتری دارند ، ولی در حمل بار برون شهری دغدغه افراد از سلامت رسیدن یا نرسیدن بارشان افزایش می یابد. مخصوصا اگر وسایل ، نو و گران قیمت (همچون جهیزیه عروس) باشند.

اتوبار پیروزی این شرایط را درک می کند و برای رفع دلواپسی شما اقدامات ویژه ای را انجام داده است که در ذیل به آن اشاره می نماییم :

باربری شهرستان

  • استخدام رانندگان ماهر و باتجربه (با سابقه کاری بالا) موجب می شود تا در جاده های مختلف سراسر کشور ، بتوانند در هر شرایط آب و هوایی نامطلوبی هم وسیله نقلیه را به سلامت به مقصد برسند.
  • رانندگان از سوی اتوبار موظف شده اند تا تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی را در طول سفر خود ، رعایت کنند تا از بروز هر گونه سانحه و تصادف جلوگیری به عمل آید.
  • از اموال و وسایل شما حراست و نگهداری کامل را نمایند.
  • رانندگان باید براساس زمان بندی که طبق نظر و خواست مشتری می باشد ، بار را از مبدا تا مقصد جابه جا کنند و هیگونه اتلاف وقتی نداشته باشند.
مطالعه کنید
طریقه بسته بندی ظروف شکستنی در اسباب کشی

اگر این نکات رعایت شوند ، باربری آسان و بی دردسر صورت گرفته و هیچگونه آسیبی به وسایل ارزشمند مشتریان نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: تفاوت باربری و اتوبار در چیست؟

ارسال بار به شهرستان

صدور بیمه نامه از سوی اتوبار پیروزی

برای آن که خیال مشتری از همه نظر آسوده گردد ، بیمه نامه باربری برای ارسال بار به شهرستان صادر می گردد. این کار قبل از اقدام به حمل بار و اثاثیه منزل شما صورت می پذیرد.

باید گفت که حادثه هیچ گاه خبر نمی کند و ممکن است با وجود رعایت تمامی نکات از سوی راننده باربری با بی احتیاطی راننده دیگری پیشامد غیرمنتظره ای اتفاق بیفتد. بنابراین این بیمه نامه می تواند تضمین کننده کار ما باشد تا تمامی خسارت به صورت تمام و کمال به مشتری پرداخت شود.

البته در طی سال های فعالیت اتوبار پیروزی از این گونه حوادث رخ نداده است ، ولی باید همه جوانب را در نظر بگیریم و کلیه وسایل را بیمه نماییم.

از خداوند بزرگ هم مسئلت می طلبیم تا ما را در امر مهم امانت داری یاری نموده تا بهترین خدمات رسانی را به مشتریان عزیزمان داشته باشیم.

قیمت ها در این اتوبار منصفانه است!

اگر به دنبال اتوباری هستید که علاوه بر کیفیت بالای خدمات ، قیمت مناسبی هم داشته باشد ، انتخاب درستی کرده اید!

اتوبار پیروزی برای رفاه حال شما مشتریان گرامی ، هرگز هزینه های اضافی که ممکن است برخی از شرکت های نامعتبر باربری از شما بخواهند که پرداخت نمایید ، را بر دوش شما نمی گذارد تا حتی خانواده هایی با وسع مالی ضعیف تر هم بتوانند از خدمات تخصصی باربری مان استفاده نمایند.

مطالعه کنید
تجهیزات لازم برای اسباب کشی

کافیست یک بار به ما اطمینان کنید. اعتماد شما بی پاسخ نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید : انتخاب باربری مناسب

برای مشاوره بیشتر با کارشناسان ما در اتوبار پیروزی و آگاهی یافتن از نحوه ارسال بار به شهرستان موردنظر خود با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-33100434

021-33100261