چیدمان وسایل در ماشین باربری
اصول چیدمان اثاثیه در ماشین باربری
اردیبهشت 24, 1401
حمل یخچال در اسباب کشی
روش صحیح حمل و نقل یخچال
اردیبهشت 24, 1401
نمایش همه

جا به جایی وسایل گران بها

لوازم گران قیمت در اسباب کشی در واقع به چه وسایلی گفته می شود؟ وسایلی مانند یخچال، تلویزیون و…. چرا که تهیه دوباره آن ها برای ما گران تمام می شود. گروه دیگر از وسایل طلا و جواهرات یا اسناد و مدارک هستند. که در ظاهر فقط یک کاغذ ولی در اقع برای زندگی ما دارای اهیمت بالایی می باشد.

انتقال وسایل آن هم در خیابان ها شلوغ با ماشین ها حمل بار که همه وسایل روی هم انباشته می شود می تواند سبب ایجاد نگرانی و استرس شود. در بین شلوغی کارها و وسایل ممکن است مدراک یا وسایل گران بها خود را جا بگذارید. اولین قدم که برای محافظت لوازم گران قیمت در اسباب کشی این است که یک لیست از این لوازم تهیه کنید و حتی از آن ها عکس بگیرید. شاید در نظرتان این کار وقت گیر باشد اما تهیه لیست بسیار کمک می کند تا وسایل را گم نکنید و عکس نیز وضعیت اولیه این اشیاء گران‌بها را ثبت می‌کند و هنگام تحویل این اشیاء دیگر مشکلی نخواهید داشت.

لوازم گران قیمت در اسباب کشی

چگونگی جا به جایی لوازم گران قیمت در اسباب کشی

گروه اول از وسایل که ارزش مادی بالایی دارند مانند یخچال و لباسشویی ،لوستر و… باید بسیار با احتیاط جا به جا شوند. بسیاری از این وسایل بدون کارتن هستند معمولا کارگران حمل بار آن ها بر روی دوششان می گذارند تا به ماشین انتقال دهند. نیروهای باربری باید به قدری حرفه ای و ماهر باشند که این وسایل از دستشان سر نخورد یا در زمان جا به جایی به دیوار راه پله گیر نکند چرا که کوچکترین خراش می تواند خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

مطالعه کنید
تفاوت باربری و اتوبار در چیست؟

دسته دیگر از وسایل که شامل اسناد و مدارک و طلا و جواهرات را خودتان بسته بندی و حمل کنید. بهتر است  این وسایل را داخل یک کیف یا ساک قرار دهید و قبل از اسباب کشی با وسیله شخصی خودتان در منزل آشنا قابل اعتماد قرار دهید. تا بعد از مستقر شدن در منزل جدید وسایل را انتقال دهید.

لوازم گران قیمت در اسباب کشی

کلام آخر

توصیه ما به شما عزیزان از اتوبار پیروزی که با سال ها سابقه و تجربه در این زمینه فعالیت دارد کمک بگیرید تا در وقت و انرژی شما صرفه جویی شود. و جا به جایی استانداردی انجام داده باشید و نگرانی و استرسی از بابت آسیب به وسایل وجود نداشته باشد. با انتخاب باربری مطمئن طبق برنامه و اصولی می توانید اسباب کشی کنید و یک خاطره خوش از جا به جایی برایتان باقی بماند.