حمل و نقل پیانو
بسته بندی و جا به جایی پیانو
اردیبهشت 10, 1401
جا به جایی وسایل گران بها
اردیبهشت 10, 1401
نمایش همه

اصول چیدمان اثاثیه در ماشین باربری

چیدمان وسایل در ماشین باربری

چیدمان وسایل در ماشین باربری از مهم ترین بخش ها در اسباب کشی مطمعن می باشد. زمانی که امر جا به جایی را به متخصص این کار یعنی باربری بسپارید. با دانشی که در مورد چیدمان اصولی و درست وسایل اسباب کشی دارند می توانید یک حمل و نقل ایمن را تجربه نمایید. تا در نهایت در کمترین زمان اثاثیه را خالی کنید.

مراحل چیدمان وسایل در ماشین باربری

برای پیشگیری از هر اتفاق یا آسیب احتمالی که ممکن است به وسایل وارد شود یک روش اصولی و استاندارد تعریف شده است که باربری پیروزی طبق این فرآیند جا به جایی  را انجام می دهد.

در ابتدا اسباب کشی باید وسایل سنگین مانند مبلمان ،ماشین لباسشویی ،یخچال و…. در ماشین قرار دهید. با این روش فضای کافی برای اشیاء باقیمانده ایجاد می شود و کارتن های کوچک به راحتی در ماشین جای گذاری می شوند.

وسایل حجیم و بلند را به صورت افقی در راستای دو طرف دیواره ماشین قرار دهید تا تعادل در ماشین حفظ شود تا فشار به ماشین وارد نشود.

قرار دادن کارتن ها بزرگ در فضاهای خالی و یک ترفند زیرکانه این است کارتن ها در زیر میز یا فضای خالی سایر اشیاء قرار دهید تا از وارد شدن صدمات احتمالی به لوازم جلو گیری کنید.

کارتن های سبک که لباس و وسایل ریز و سبک در آن قرار دارد در ماشین باربری بهتر است بر روی کارتن ها دیگر قرار دهید.

در زمان چیدمان وسایل در ماشین باربری یکی از حساس ترین وسایل شکستنی و ظروف کریستال هستند. که باید با دقت بسته بندی شوند و در وسط ماشین قرار بگیرند در این حالت اثاثیه حساس شما در جای امن و احتمال شکستن آن ها بسیار کم است.

مطالعه کنید
نکات ضروری قبل از اسباب کشی

چیدمان وسایل در ماشین باربری

مزایای چیدمان اصولی

دور از انتظار است که به اهمیت و ضرورت چیدمان اصولی و درست در ماشین باربری پی نبرده باشید. در صورتی که نمی خواهید هیچ یک از لوازم شما در طول اسباب کشی آسیب ببیند باید روش استاندارد را انتخاب کنید. ضمن چیدمان اصولی باید وسایل به گونه ای چیده شده باشند که خالی کردن آن ها ساده و در عین حال ایمن باشد. به شکلی که نباید با برداشتن یک اثاثیه به بقیه لوازم یا بر روی خود شخص فشار وارد شود.

  • کاهش تعداد ماشین مورد نیاز
  • استفاده بهینه از فضای داخل ماشین
  • کاهش هزینه باربری
  • عدم آسیب به اثاثیه
  • سهولت در چیدمان و خالی کردن بار

چیدمان وسایل در ماشین باربری

چیدمان برای ماشین ها باربری بین شهری

همانطور که می دانید احتمالآاسیب به وسایل در اسباب کشی به شهرستان به مراتب بیشتر از اسباب کشی شهری است. بنابراین نحوه چیدمان و انتخاب ماشین مناسب برای حمل بار بسیار اهمیت دارد. همکاران ما در اتوبار پیروزی که بسیار کاربلد و حرفه ای هستند. می توانند چیدمان وسایل در ماشین باربری طوری تنظیم کنند که بدون کوچکترین آسیبی به مقصد ارسال شود. از نکات مهم در اسباب کشی نحوه صحیح بسته بندی اثاثیه منزل می باشد با رعایت همه این موارد می توانید در نهایت یک جا به جایی خاطره انگیزی را پیشرو داشته باشید.