قیمت باربری
قیمت باربری
تیر 29, 1399
بسته بندی لوازم منزل
بهترین راه برای بسته بندی لوازم منزل چیست؟
تیر 29, 1399
نمایش همه

مشکلات رایج به هنگام اسباب کشی منزل

اسباب کشی منزل

اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که همگی ما برای یک مرتبه در زندگی مان هم که شده مجبور به انجام دادن آن هستیم.
این کار بسیار وقت گیر است و حوصله زیادی را برای جمع کردن کلیه لوازم بزرگ و کوچک خانه و سپس دوباره چیدن آن ها می طلبد. اگر در هنگام اثاث کشی یک سری از نکات را هم رعایت نکنیم ، این کار پُردردسر پیچیده تر هم می شود.
مهم ترین نکته اینست که در انتخاب اتوبار باربری دقت لازم را به عمل آوریم و به قول معروف ، کار را به کاردان بسپاریم!

مشکلات رایج در اسباب کشی منزل

مشکلاتی که به هنگام اسباب کشی منزل با آن ها روبرو می شوید و نیازمند توجه ویژه ای از سوی شما می باشد ، در ذیل عبارتند از :

  • تهیه تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی لوازم خانه
  • بسته بندی اثاثیه منزل
  • یافتن اتوبار حرفه ای
  • پیش بینی حوادث غیر مترقبه
  • جابه جایی لوازم برقی و غیربرقی سنگین توسط کارگران ماهر
  • چیدمان وسایل در منزل جدید

تهیه تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی لوازم

تهیه وسایل مورد نیاز بسته بندی مانند کارتن ، سلفون ، ضربه گیر ، وکیوم های حباب دار و … از دغدغه های کسانی است که به زودی قصد جابه جایی از منزل خود را دارند. خرید کارتن های بی کیفیت آن هم به قیمت های گزاف از سوپرمارکتی ها یا میوه فروشی ها که اصلا مناسب بسته بندی اجناس شما نمی باشد ، از جمله مشکلاتی است که با آن روبرو می شوید.

شرکت های باربری خود دارای این تجهیزات و وسایل هستند. آن ها کارتن های قطور چندلایه ، ضربه گیرهای محکم ، چسب های مخصوص و … را برای بسته بندی اثاثیه منزل شما در اختیارتان خواهند گذاشت. در پایان کار خواهید دید که در صورت استفاده از کارتن های نامناسب سوپرمارکتی ها ، ضرر و زیان متحمل شده از آسیب وسیله خود ، گاهی بیشتر از میزان هزینه ای است که بابت تجهیزات حرفه ای به اتوبار مدنظر پرداخت کرده اید.

مطالعه کنید
اسباب کشی در ایام عید نوروز

بسته بندی اثاثیه منزل

اگر سرتان خیلی شلوغ است و فرصتی برای جمع کردن لوازم منزل خود ندارید ، شرکت های باربری این امکان را برای شما فراهم نموده اند که کارگران متخصص در این زمینه را به محل سکونت شما اعزام و ایشان کلیه کارهای مربوط به بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل شما را انجام دهند.

یافتن اتوبار حرفه ای

یکی از مشکلات اساسی که در هنگام اسباب کشی به وجود می آید ، پیدا کردن باربری مناسب برای اسباب کشی منزل می باشد که در صورت آشنا نبودن با یک باربری مناسب ممکن است آسیب های جدی به وسایل شما وارد گردد.

اگر بخواهید از طریق اینترنت جستجو کنید ، حتما به دنبال اتوباری که نزدیک محل سکونتتان شعبه دارد ، باشید. انتخاب اتوبار مشهوری که در عین حال مسافت زیادی با محل زندگی شما دارد ، هزینه اضافی بر روی دست شما گذاشته و زمان اسباب کشی منزل تان را نیز طولانی می کند. پیشنهادهای وسوسه انگیز برخی از شرکت های باربری مبنی بر قیمت پایین حمل اثاثیه نیز ممکن است باعث شود تا شما اتوبار بی کیفیتی را که فقط با قیمت های کم می خواهد مشتری جذب کند و خدمات حرفه ای ارائه نمی دهد ، را انتخاب نمایید. پس در انتخاب اتوبار مطمئن بیش از هرچیزی اهمیت دهید!

اسباب کشی منزل

پیش بینی حوادث غیرمترقبه

کلیه شرکت های باربری موظف به صدور بیمه نامه قبل از اقدام به حمل بار می باشند تا در صورت بروز هرگونه پیشامد غیرمنتظره ای ، کلیه خسارت وارد شده به مشتری پرداخت گردد. اگر اتوباری را اسباب کشی منزل خود برگزیدید و مشاهده کردید که بیمه نامه برای اثاثیه شما صادر نمی گردد ، حتما از ادامه کار با ایشان منصرف شوید!

مطالعه کنید
چند راهکار مفید برای اسباب کشی افراد سالمند

جابه جایی وسایل توسط کارگران دوره دیده

سرعت در انتقال اثاثیه از دیگر نکاتی است که به هنگام انتخاب اتوبار باید در نظر گرفته شود. برای رسیدن به این منظور باید شرکت باربری را انتخاب نمایید که دارای کادر حرفه ای و مجرب می باشد. اگر کارگران غیرحرفه ای و دوره ندیده باشند ، علاوه بر اینکه از سرعت اسباب کشی گرفته می شود ، احتمال زیادی وجود دارد که وسایل ارزشمند و گران قیمت شما هم صدمه ببینند. باربری های زیادی در سطح شهر تهران فعالیت دارند پس در انتخاب باربری که استاندارهای لازم از قبیل کارگران متخصص در حمل بار و ماشین های به روز را داشته باشد ، دقت لازم را به عمل آورید.

چیدمان وسایل در منزل جدید

از دیگر خدمات حرفه ای شرکت های باربری ، مستقر کردن و نصب وسایل برقی همچون یخچال ، ماشین ظرفشویی ، لباسشویی و … و باز کردن وسایل بسته بندی شده می باشد. البته عده ی زیادی ترجیح می دهند که این کار را خودشان انجام دهند ولی هستند کسانی که به دلیل مشغله های شغلی زیاد فرصت انجام این کار را ندارند.

اتوبار پیروزی پیشگام در زمینه حمل اثاثیه منزل

اتوبار پیروزی با سال ها تجربه خدمت رسانی در زمینه اسباب کشی منزل و باربری بین شهری ، بهترین خدمات را به همراه بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ، به شما همشهریان عزیز تهرانی ارائه می دهد. تفاوتی ندارد که کدام نقطه از شهر تهران هستید ، ما در سراسر شهر شعبه باربری داریم و در کوتاه ترین زمان پرسنل ما ، کارگران را به محل سکونت شما اعزام خواهند نمود.
هزینه ها در اتوبار پیروزی براساس نرخ اتحادیه است. قیمت های ما منصفانه و مناسب کلیه افراد جامعه می باشد.

شماره های تماس :

021-33100434

021-33100261

 

بیشتر بخوانید : اسباب کشی آسان ، انتخاب باربری مناسب