ارسال بار به شهرستان
ارسال بار به شهرستان
شهریور 1, 1399
هزینه باربری
عوامل موثر بر هزینه باربری
شهریور 1, 1399
نمایش همه

اسباب کشی در کوتاه ترین زمان

اسباب کشی در کوتاه ترین زمان

دغدغه اغلب مشتریان ، زمان بر بودن اسباب کشی منزل می باشد. آن ها همواره به دنبال روش هایی برای کوتاه تر کردن زمان جابه جایی اثاثیه خود می باشند. برای رسیدن به این منظور باید چه کاری را انجام داد؟ با ما همراه شوید تا راهکارهای اسباب کشی در کوتاه ترین زمان را ارائه نماییم.

چگون زمان اسباب کشی را کاهش دهیم؟ (اسباب کشی در کوتاه ترین زمان )

برای رسیدن به هدف انجام اسباب کشی در کوتاه ترین زمان :

بسته بندی اثاثیه به دست نیروهای شرکت باربری

یکی از روش های کم کردن زمان اثاث کشی ، سپردن بسته بندی وسایل به شرکت اتوبار باربری می باشد.
با این کار به دو هدف می رسید : اول آنکه از خستگی ناشی از انجام این پروسه جلوگیری می نمایید و از وقت خود برای رسیدگی به سایر کارهای روزمره تان استفاده می کنید و دوم اینکه وسایل توسط کارگران باربری به صورت کاملا تخصصی با تجهیزات کامل از جمله کارتن های قطور چند لایه ، ضربه گیرهای مستحکم و فوم بسته می شوند. چنین بسته بندی دیگر مستعد آسیب نخواهد بود و نگرانی شما از بابت شکستگی اجسام بلور و کریستال ، زخمی شدن مبلمان و سرویس چوبی و صدمه دیدن مانیتور ، یخچال ، لباسشویی و .. از بین خواهد رفت.

حمل بار توسط کارگران با تجربه

در برخی از شرکت های باربری نامعتبر دیده شده که کارگران تنها به دلیل توان و قدرت بدنی زیاد ، استخدام می شوند و هیچگونه آموزشی در زمینه حمل اثاثیه ندیده اند. استفاده از این کارگران نه تنها وقت ارزشمند مشتری را تلف می کنند ، بلکه باعث بروز ضرر و زیان و خسارت به وسایل می گردد که این نارضایتی مشتری را به همراه خواهد داشت.

مطالعه کنید
مراحل اثاث کشی

کارگر باربری که دوره های لازم را در مورد نحوه جابه جایی هر یک از لوازم مختلف منزل دیده است ، می داند که چگونه باید درب یخچال ساید را به سرعت باز کند ، لوله های ماشین ظرفشویی و لباسشویی را جدا کند ، لوستر و قاب های عکس را بدون آسیب دیدن آن بسته بندی کند. بنابراین یکی از فاکتورهای مهم در کاهش زمان اسباب کشی استفاده از کارگر باربری با تجربه می باشد. بنابراین شرکت اتوبار باربری را انتخاب نمایید که این ویژگی را دارا باشد.

اعزام کارگران به تعداد کافی

قبل از اسباب کشی بهتر است با شرکت اتوبار باربری مشورت نمایید ، تا ایشان براساس میزان حجم اثاثیه و اینکه در طبقه چندم ساختمان ساکن هستید و به طبقه چندم میخواهید نقل مکان نمایید ، کارگر را به تعداد مناسب و کافی اعزام نمایند. این کار سرعت اثاث کشی شما را نیز چند برابر می کند. درخواست کارگر اضافی نیز می تواند از دلایل افزایش سرعت و کوتاه تر شدن زمان اساب کشی منزل شما باشد.

انتخاب شرکت باربری در دسترس

توصیه می شود برای جلوگیری از زمان بر شدن تایم اسباب کشی ، حتما از قبل تحقیقات خود را برای انتخاب اتوبار مناسب انجام دهید. یکی از راه ها جستجو در اینترنت می باشد. رزومه های کاری شرکت های باربری در سایت آن شرکت ( در گوگل ) وجود دارد ، هم چنین می توانید از نظرات آشنایان ، اقوام و دوستانی که تجربه خوبی را درباره عملکرد یک شرکت باربری کسب کرده اند ، استفاده نمایید.

مطالعه کنید
اتوبار و باربری ضرابخانه

مهم ترین نکته اینست که علاوه بر انتخاب شرکت باربری با کیفیت ، باید اتوباری را که نزدیک ترین شعبه را در محل سکونت شما دارد ، برگزینید. این کار موجب می شود تا پروسه اثاث کشی شما به سرعت انجام پذیرد و نیروهای باربری و ماشین حمل بار با کمترین زمان و بدون معطلی به محل سکونتتان اعزام گردند.

چیدمان اصولی اثاثیه در داخل ماشین حمل

چیدمان صحیح وسایل در درون ماشین حمل بار توسط کارگران ، می تواند یکی از عوامل تاثیرگذار در کاهش زمان اسباب کشی باشد. به هنگام رسیدن به مقصد ، هر چقدر سرعت تخلیه لوازم بیشتر شود در نتیجه کار زودتر به اتمام خواهد رسید.

شرکت های باربری نحوه چیدمان ، مبلمان ، لوازم برقی سنگین و سبک ، جعبه ها و کارتن های مختلف از جمله کارتن کتاب ، چینی آلات  و … را به کارگران خود آموزش داده اند.

اتوبار پیروزی آماده خدمت رسانی

اتوبار پیروزی در کلیه نقاط تهران شعبات مختلف دارد و با کادر مجرب در امور باربری برون شهری و اسباب کشی منزل یا اداره ، آماده خدمت رسانی به شما همشهریان گرامی می باشد.

قیمت های مناسب باربری در کنار کیفیت بالای خدمات کارگران حرفه ای می تواند یک اسباب کشی آسان را میسر سازد.

شماره های تماس :

021-33100434
021-33100261