بهترین باربری
بهترین باربری برای اسباب کشی
مهر 9, 1401
ویژگی ها نیروهای باربری
خصوصیات و ویژگی ها نیروها باربری
مهر 9, 1401
نمایش همه

تجهیزات لازم برای اسباب کشی

وسایل لازم در اسباب کشی

اگر تا به حال تجربه اسباب کشی داشته اید. به خوبی می دانید که در زمان جا به جایی بسته بندی ظروف چینی و وسایل شکستنی کار بسیار دشواری است. به طوری که اگر در بسته بندی اثاثیه منزل دقت لازم را نداشته باشید یا از ابزار مناسب استفاده نکنید قطعا دچار خسارات فراوانی خواهید شد. تهیه وسایل لازم در اسباب کشی به هنگام اسباب کشی یکی از معضلاتی است که بسیاری از ما با آن روبه رو هستیم. یکی دیگر از مشکلات در زمان اسباب کشی این است که نمی دانیم دقیقا به چه تجهیزاتی نیاز دارید و باید چه مقدار از هر کدام از این لوازم را تهیه کنید؟

وسایل لازم در اسباب کشی

کارتن ها اسباب کشی

کارتن ها، جعبه های مقوایی با اندازه های بزرگ و کوچک هستند. که این کارتن ها دارای سایز و ابعاد متفاوتی می باشند. البته که از لحاظ جنس و استحکام نیز تفاوت دارند. که بهترین برای حمل اثاثیه کارتن 5 لایه است. این کارتن ها بسیار محکم و مقاوم هستند. تعداد کارتن مورد استفاده در اسباب کشی بستگی به حجم بار دارد.

پلاستیک ها حباب دار

این پلاستیک ها برای جلوگیری از ضربه و فشار در اسباب کشی استفاده می شوند. این پلاستیک دارای حباب که می تواند مانع شکستگی و خط و خش روی وسایل شوند برای بسته بندی لوازم شکستنی و وسایل حساس از این پلاستیک ها استفاده می شود. علاوه بر ضربه گیر بودن برای جلوگیری از کثیفی هم می تواند کاربرد داشته باشد. این پلاستیک ها حبابدار به صورت توپی به فروش می رسند.

مطالعه کنید
از خدمات اسباب کشی محافظت لوازم با ارزش

وسایل لازم در اسباب کشی

چسب های پهن

در زمان اسباب کشی چسب های پهن بیشتر استفاده می شود. چرا که این چسب ها سطح وسیعی را پوشش می دهند و قدرت نگهدارنگی بیشتری دارند. با این چسب ها باید درب و زیره همه کارتن ها را کیپ کنید. به این ترتیب موقع جا به جایی وسایل نگران در رفتن زیر کارتن یا ریختن لوازم با ارزش نخواهید بود. البته تعدادی برچسب لازم است که بعد از بسته بندی و چسب زدن باید روی کارتن ها برچسب بزنید و محتویات داخل کارتن را روی آن بنویسید.

کاغذ بسته بندی

برای پیشگیری از آسیب رسیدن به لوازم و خرده ریز ها شکستنی بهتر است از کاغذ بسته بندی استفاده شود. که قبل از قرار دادن لوازم داخل کارتن حتما با این کاغذ ها لوازم را دور پیچی کنید. شاید به این فکر کنید که روزنامه باطله همین کار را می کند بله همینطور است با این تفاوت که روزنامه مقدار زیادی سرب و آلودگی دارد. اما کاغذ بسته بندی قیمت چندانی ندارد ولی جلوی بسیاری از ضربات و شکستن ها را می گیرد.

وسایل لازم در اسباب کشی

جمع بندی

کلیه خدمات اسباب کشی و باربری در مجموعه اتوبار پیروزی ارائه می شود از بسته بندی وسایل تا جا به جایی و ایمنی بار را برعهده می گیرد. این گروه، وسایل را به صورت استاندارد بسته بندی می کنند و بدون آسیب به محل جدید منتقل می کنند. این باربری به صورت شبانه روز و حتی ایام تعطیل نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.