فوت و فن اسباب کشی در اتوبار پیروزی
تیر 11, 1401
کاهش هزینه اسباب کشی
ترفندهای کاهش هزینه اسباب کشی
تیر 11, 1401
نمایش همه

انتخاب بهترین ماشین باربری

بهرین ماشین باربری

یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزاء در اسباب کشی ماشین باربری می باشد. بهترین ماشین باربری با توجه به نوع و حجم بار باید کاملا منطقی انتخاب شود. در صورتی که انتخاب درستی نداشته باشید دردسرهای زیادی را به دنبال خواهید داشت.

بهترین ماشین باربری

نوع وسایل ،حجم بار ، مسافت مبدا تا مقصد و دیگر موارد در انتخاب ماشین باربری بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر لوازم منزل را می خواهید جا به جا کنید بهترین گزینه کامیون ها حمل اثاثیه هستند. این مدل ماشین طوری طراحی شده که برای بارهای با ارتفاع زیاد مانند یخچال و کمد مناسب است. ضمن اینکه ارتفاع کابین ماشین از زمین به اندازه است که برای بارگیری خوب می باشد. از جهتی خودرو ها مسقف امنیت لوازم شما را بیشتر تضمین می کند تا از سرقت لوازم جلوگیری شود.

در حالی که حجم بار شما کمتر می باشد ماشین کامیون گزینه مناسبی نمی باشد. چرا که فضای بین بارها شما خالی می ماند و ممکن است در حین حرکت ماشین به وسایل آسیب برسد. در نتیجه بهتر است ماشینی متناسب با بار خود انتخاب کنید تا هزینه بیشتری پرداخت نکنید و هم اینکه جا به جایی راحت تری داشته باشید.

بهترین ماشین باربری

انواع ماشین اتوبار

برای جا به جایی وسایل خودروها سبک و سنگین زیادی وجود دارند. بسته به باری که قصد جا به جایی دارید ماشین ها سبک مانند وانت پراید ،وانت پیکان ، و وانت نیسان می باشد و ماشین ها نیمه سنگین مانند کامیون ها ،خاور ، کامیونت است.

فاکتورها مهم در انتخاب ماشین باربری

ویژگی امنیتی ماشین باربری

بعد از مرحله بسته بندی اثاثیه منزل ایمن بودن و امنیت ماشین باربری از مهمترین موضوعات است. توجه داشته باشید که ماشین باربری به وسایل ایمنی مانند کپسول آتش نشانی ، چراغ خطر ، جعبه کمک ها اولیه، زنجیر چرخ، کارت معاینه فنی معتبر مجهز باشد.

مطالعه کنید
تجربه اسباب کشی با کودکان
حجم و وزن وسایل

حجم بار در انتخاب ماشین باربری بسیار نقش دارد هر چقدر وزن و حجم بار کم باشد ماشین باربری کوچکتری لازم است مانند وانت نیسان روباز و مسقف. در صورتی که حجم بار شما زیاد باشد نیاز به کامیونت و خاور مسقف یا روباز است.

میزان بودجه برای ماشین باربری

در صورتی که حجم بار شما کم است با انتخاب ماشین باربری کوچک هزینه شما در اسباب کشی کمتر می شود. چون که هزینه ماشین ها اسباب کشی سنگین بالا می باشد. با انتخاب هوشمندانه ماشین باربری در هزینه شما صرفه جویی می شود.

فصل جا به جایی

فصل اسباب کشی در انتخاب خودرو مناسب برای اسباب کشی بسیار موثر است. در فصل ها گرم که بارندگی وجود ندارد می توان از خودروها روباز استفاده کرد. اما در فصل ها سرد که بارندگی داریم حتما ماشین مسقف انتخاب کنید تا از بار شما در برابر شرایط آب و هوا و جوی حفاظت شود.

بهترین ماشین باربری

جمع بندی

برای انتخاب بهترین ماشین باربری فاکتورهای مهمی مانند نوع و حجم بار ، مسافت مبدا تا مقصد ، ساعت و زمان حمل اثاثیه که در ساعات ترافیک است یا خیر ، فصل که جا به جایی انجام می شود تاثیرگذارند. اتوبار پیروزی با سال ها سابقه در زمینه جا به جایی و اسباب کشی شهری و بین شهری با داشتن کادری مجرب و رانندگان خوش اخلاق آماده ارائه خدمات به شما عزیزانی که قصد جا به جایی دارید می باشد.