حمل یخچال در اسباب کشی
روش صحیح حمل و نقل یخچال
خرداد 28, 1401
بهرین ماشین باربری
انتخاب بهترین ماشین باربری
خرداد 28, 1401
نمایش همه

فوت و فن اسباب کشی در اتوبار پیروزی

اسباب کشی از دسته کارهای سخت و طاقت فرسا است که لازم است در طول زندگی فوت و فن اسباب کشی را بدانید. و از آن ها در جا به جایی بهره بگیرید. بهترین حالت این است مراحل اسباب کشی را به اتوبار یا باربری بسپارید تا با خیال آسوده به کارها رسیدگی کنید.

فوت و فن اسباب کشی

اینکه در زمان کوتاهی وسایل را جمع کنید و بسته کنید بسیار از کار را پیش بردید دیگر استرس و نگرانی بسته بندی اثاثیه منزل را ندارید. اینکه زودتر بتوانید وسایل را بسته بندی کنید در وقت شما صرفه جویی می شود تا احساس خستگی نکنید. تنها لوازمی را در روزها آخر بسته بندی کنید که از آن ها زیاد استفاده می کنید. برای مثال اگر زمستان است، لباس های تابستانی را زودتر بسته بندی کنید و کنار بگذارید.

به اضافه اینکه می توانید وسایل بلا استفاده را بفروشید یا دور بی اندازید. این کار کمک می کند که کمی از وسایل کم شود و تمرکز بیشتری داشته باشید.

در صورتی که چند نفر در اسباب کشی کمک شما می کنند هر کدام مسئول بخشی قرار دهید.

در حالی که بخشی به طور کامل تمام نشده است به سراغ قسمت دیگری از خانه نروید. چرا که این کار سبب سردرگمی در اسباب کشی می شود.

فوت و فن اسباب کشی

بر روی کارتن ها بسته بندی شده نام وسایل داخل آن  و محل قرار گیری آن را بنویسید.

دقت کنید که اشیا و لوازم با ارزش و قیمتی اشیاء عتیقه و اسناد را همراه خود و با ماشین شخصی جا به جا کنید. و از قرار دادن آن در ماشین باربری خودداری کنید.

مطالعه کنید
باربری اشرفی اصفهانی

بهتر است که هر یک از اعضای خانوداره وسایل شخصی خود را جمع کند تا بداند به چه صورت بسته بندی کرده است و در زمان چیدمان نیز کار راحت تری پیشرو دارد.

چنانچه ساک ها و چمدان های مسافرتی شما خالی هستند، از آن ها برای اسباب کشی استفاده کنید و تعدادی از لباس ها، ملحفه ها و حوله هایتان را در آن ها قرار دهید.

اشیاء بزرگ و برقی از قبیل تلویزیون را حتما در جعبه های خودشان قرار دهید و در جعبه را با چسب مخصوص کارتن محکم کنید.

فوت و فن اسباب کشی

در آخر

اسباب کشی از جمله کارهای سخت که همه افراد از آن بیزارند. اما می توانید با دانستن فوت و فون اسباب کشی این کار برای خودتان آسان کنید. مطمعن ترین کار برای جا به جایی تماس با اتوبار پیروزی است. جا به جایی را به بهترین نحوه ممکن و بدون هیچ گونه آسیبی به پایان می رساند.