بهرین ماشین باربری
انتخاب بهترین ماشین باربری
تیر 25, 1401
انتخاب ماشین باربری کوچک
تیر 25, 1401
نمایش همه

ترفندهای کاهش هزینه اسباب کشی

کاهش هزینه اسباب کشی

اسباب کشی برای اکثر افراد کار سخت و دشواری می باشد. اما با داشتن برنامه ریزی و کمک گرفتن از دوستان در پروسه جا به جایی می تواند بسیار راحت و دلچسب باشد. از آنجایی که سلامت ماندن وسایل در اسباب کشی یک امر ضرور ی است ترجیح می دهیم از شرکت های باربری با تجربه بهره بگیریم. شاید فکر کنید کاهش هزینه اسباب کشی امکان پذیر نیست ولی با رعایت چند نکته می توانید هزینه های جا به جایی را به حداقل برسانید.

روش ها کاهش هزینه اسباب کشی

بسته بندی اثاثیه منزل به صورت اصولی

در واقع اگر وسایل شما منظم و درست بسته بندی شده باشد فضای کمی را اشغال می کند. به این ترتیب نیاز به سرویس باربری کمتری دارید. در نهایت هزینه اسباب کشی کم می شود. ضمن اینکه بسته بندی اشتباه و نامناسب امکان سبب آسیب رسیدن به وسایل و هزینه بیشتری را تحمیل کند.

کاهش هزینه اسباب کشی

انتقال زمان اسباب کشی به وسط هفته

با توجه به این مورد که بیشتر افراد ترجیح می دهند اسباب کشی را به روزهای آخر هفته موکول کنند پیک ترافیکی مشتریان و هزینه باربری در آخر هفته افزایش پیدا می کند. یکی از روش ها انتقال زمان اسباب کشی به روزهای غیر از روزهای تعطیل و آخر هفته می باشد.

کمک گرفتن از دوستان و اقوام برای جا به جایی

می توانید از آشنایان خود بخواهید برای جا به جایی وسایل سبک و بسته بندی کردن یا کارهای مربوط به تمیز کردن به شما کمک کنند. به این صورت کمتر به نیرو باربری احتیاج پیدا می کنید و کاهش هزینه اسباب کشی را در پی خواهد داشت.

مطالعه کنید
اسباب کشی ارزان و اقتصادی
دور ریختن وسایل قدیمی

یکی دیگر از راه های کاهش هزینه اسباب کشی این است که وسایل قدیمی و بلا استفاده خود را دور بیندازید. این وسایل می تواند از جنس ها مختلف باشد که مورد استفاده قرار نمی گیرد. به این صورت که با دور انداختن این وسایل حجم بار کم می شود و دیگر هزینه ای برای جا به جایی وسایل اضافی پرداخت نمی کنید.

انتخاب ماشین باربری مناسب

انتخاب نوع ماشین باربری بسیار تاثیرگذار بر قیمت نهایی می باشد. چرا که اگر ماشینی که برای حمل وسایل استفاده می شود حجم کوچکی نسبت به وسایل شما داشته باشد مجبور هستید چندین بار برای اسباب کشی جا به جا شود. در نهایت هزینه را بالا می برد در حالتی که ماشین انتخابی شما بزرگتر از حجم وسایل باشد قسمت زیادی از ماشین خالی می ماند و مجبور می شوید هزینه اضافه پرداخت نمایید.

کاهش هزینه اسباب کشی

انتخاب شرکت باربری منصف

از جمله موارد مهم و تاثیرگذار در کاهش هزینه اسباب کشی انتخاب شرکت باربری منصف با قیمت مناسب می باشد. کاملاً درست است که قیمت های شرکت توسط اتحادیه تعیین می شود. اما برخی از موارد مانند دستمزد کارگران ،سختی کار و داشتن راه پله و…. مربوط به خود شرکت می باشد. که اتوبار پیروزی با سال ها سابقه در زمینه جا به جایی با ارائه قیمت مناسب در بین مشتریان معروف می باشد.

جمع بندی

برای کاهش هزینه اسباب کشی می توانید از روش ها و راه حل ها که در بالا گفته شد بهره بگیرید. به طوری که نه فقط در هزینه ها صرفه جویی کنید بلکه تاحد امکان سلامت وسایل را تضمین کند. انتخاب شرکت باربری مناسب و با تجربه نقش بسزایی در فرآیند اسباب کشی شما عزیزان دارد.

مطالعه کنید
هزینه باربری در شهر تهران