بسته بندی لوازم شرکت
بسته بندی لوازم شرکت و اداری
تیر 12, 1400
اسباب کشی با کودکان
تجربه اسباب کشی با کودکان
تیر 12, 1400
نمایش همه

انتخاب و خرید کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی یکی از موارد مهم در زمان جابه جایی وسایل به حساب می آید. در زمان گذشته اکثریت مردم با تهیه چند کارتن از مارکت محل لوازم خود را بسته بندی می کردند که این کارتن ها استحکام بالایی نداشتند و امنیت وسایل در خطر بود. اما امروزه کارتن اسباب کشی در انواع و کاربرد های مختلفی عرضه می شود. که کاملاً مناسب حمل بار هستند تا امنیت وسایل در حین جا به جایی حفظ گردد.

اهمیت خرید کارتن اسباب کشی

  1. با داشتن کارتن استاندارد اثاثیه با نظم بهتری منتقل می شوند.
  2. کارتن استاندارد از آشفتگی بعد از اسباب کشی و چیدمان اثاثیه می کاهد.
  3. بسته بندی با کارتن های غیر استاندارد می تواند به وسایل در طی حمل و نقل آسیب وارد کند.
  4. سرعت در جایه جایی وسایل با استفاده از کارتن استاندارد بالا می رود.
  5. به علاوه اینکه کارتن های استاندارد فاقد آلودگی هستند و می توانید وسایل بهداشتی درون آن قرار دهید.

خرید کارتن اسباب کشی

انواع کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی نباید خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک در اندازه استاندارد و مناسب برای حمل بار باشد. به طور کلی دو نوع کارتن در بازار موجود است کارتن 3 لایه و کارتن 5 لایه می باشد.

کارتن‌های ۳ لایه دارای سه لایه اصلی می‌باشند. دو لایه آن مقوا محکم است و یک لایه آن مقوا شیاردار می‌باشد. این نوع کارتن بسیار فیکس است. و برای اقلام سبک مناسب می باشد.

کارتن 5 لایه این کارتن‌ها مقاومت بسیار قابل توجهی دارند و برای بسته بندی لوازم و اثاثیه سنگین کاربرد ویژه دارند. ساختار کارتن پنج لایه تشکیل شده‌است از سه لایه مقوا صاف و دو لایه مقوا شیاردار است.

مطالعه کنید
باربری اثاث منزل به چه شکل است؟

خرید کارتن اسباب کشی

انواع کاربرد کارتن اسباب کشی

کارتن های اسباب کشی برای بسته بندی اثاثیه منزل و اداره کاربرد دارند. بسیار مهم است که کارتن دارای دوام و استحکام بالایی باشد. چرا که حفاظت از وسایل در الویت قرار دارد. پس اگر به زودی جا به جایی در پیش دارید باید در خرید کارتن اسباب کشی دقت کنید. برخی از لوازمی که احتیاج به کارتن دارند عبارتند از :

  • بسته بندی کتاب
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی لوازم خواب
  • بسته بندی لباس
  • بسته بندی وسایل آشپزخانه
  • بسته بندی ظروف
  • بسته بندی لوازم تزئینی

خرید کارتن اسباب کشی

نکات مهم

  • برای جلوگیری از وقوع خطر در جابه جایی هر فضای خالی بین کارتن های بسته بندی را با مواد بسته بندی اضافی دیگر مثل حوله یا پارچه پر کنید. این چیزها کارتن را در زمان جا به جایی پایدار نگه می دارد و در جلوگیری از بروز خطرات جانبی کمک می کند.
  • بعد از خرید کارتن اسباب کشی مناسب و چیدمان وسایل در آن حتماً از برچسب بر روی کارتن استفاده کنید. که محتویات داخل کارتن را روی برچسب بنویسید.  این امر برای بسته بندی بسیار مهم است چرا که غیر ممکن است به یاد داشته باشید دقیقاً در زمان جمع آوری هر وسیله را در کدام کارتن قرار داده اید.
  • در زمان جا به جایی و چیدن کارتن بسته بندی در کامیون کارتن های سبک تر در بالای سنگین تر قرار بگیرد بسیار مهم است .

در آخر اگر احساس می کنید زمان لازم برای بسته بندی لوازم منزل و خرید کارتن اسباب کشی مناسب برای اسباب کشی ندارید می توانید از خدمات بسته بندی و حمل بار باربری پیروزی استفاده نمایید.

مطالعه کنید
چیدمان وسایل اسباب کشی سریع و اصولی

قیمت کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن بسته بندی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد نحوه خرید دانه ای یا کلی ، ابعاد کارتن ، ضخامت و اندازه کارتن در قیمت آن تاثیر گذار است. می توانید برای اینکه با خیال آسوده به منزل جدید جا به جا شوید از خدمات اتوبار پیروزی بهرمند شوید. که کار بسته بندی و کارتن کردن اثاثیه نیز بخشی از خدمات این مجموعه می باشد.