اسباب کشی در دوران کرونا
اسباب کشی در دوران کرونا
اردیبهشت 11, 1400
ماشین حمل بار
آشنایی با انواع ماشین حمل بار
اردیبهشت 11, 1400
نمایش همه

ویژگی های که کارگر باربری باید داشته باشد.

خصوصیات کارگر باربری

بی شک از فاکتورهای موفقیت کسب و کار  یک شرکت باربری یا اتوبار داشتن کارگران ماهر و مناسب برای حمل بار و جابه جایی اثاثیه می باشد. کارگر باربری به طور مستقیم با مشتری در ارتباط است به همین خاطر عملکرد و رفتار مناسب آن ها از مهم ترین دلایل جلب رضایت مشتری محسوب می شود. در صورتی که از لحاظ رفتاری خصوصیات کارگر باربری مناسب نباشد باعث نارضایتی مشتری می شود که قطعاً مشتری به سراغ باربری دیگری خواهد رفت.

خصوصیات کارگر باربری

نیرومند

یکی اصلی ترین ملاک ها برای انتخاب کارگر باربری داشتن قوا و قدرت بدنی بالا است. چنانچه شخصی سلامت جسمی و روحی نداشته باشد و یا فرد قوی نباشد نمی تواند از عهده این کار به خوبی برآید. در این صورت ممکن است هم به خود فرد و هم به وسایل شما آسیب وارد شود.

دقیق و منظم

از مهم ترین خصوصیات کارگر باربری دقیق بودن می باشد. از آنجایی‌ که کارگر حمل بار با کالای مشتریان سر و کار دارد، باید در هنگام جا‌ به‌ جایی نهایت دقت خود را به‌ کار گیرد تا کوچک‌ترین آسیبی به کالا وارد نشود.

خصوصیات کارگر باربری

روحیه کار تیمی

باربری از جمله کارهای است که به صورت انفرادی نمی توان آن را انجام داد. کارگران باربری قطعاً باید دارای روحیه کار تیمی باشند تا بتوانند در کنار یکدیگر ایفای نقش کنند.

صبور و با حوصله

صبور بودن یکی از فاکتورهای مهمی است که برای کارگران ضروری محسوب می شود. حمل و نقل اثاثیه کار سختی است و حوصله بسیاری می خواهد در صورتی که کارگران در حین انجام کار حوصله به خرج ندهند این امکان وجود دارد که به لوازم مشتری خسارت وارد شود.

مطالعه کنید
مهارت های بسته بندی در اسباب کشی

امانت دار

امانت داری یک دیگر از خصوصیات کارگر باربری پیروزی می باشد. حتماً کارگران باید در حفظ و نگهداری لوازم مشتریان کوشا و مسئولیت پذیر باشند.

خصوصیات کارگر باربری

صادق بودن

داشتن صداقت یکی دیگر از فاکتورهای رفتاری کارگران است. کارگران باید در حرفه خود صداقت داشته باشند و نسبت به وعده ای که می دهند پایبند باشند کارگران باید صداقت در رفتار و گفتار خود داشته باشند و در مورد خدماتی که به مشتری ارائه می دهند صادقانه برخورد کنند.

خوش برخورد

کارگران حمل بار به صورت مستقیم با مشتری و لوازم آن ها سروکار دارند به همین خاطر ایجاب می کند که خوش اخلاق باشند و بتوانند رضایت مشتری را جلب کنند.

جمع بندی

اتوبار پیروزی با داشتن کادری مجرب و متعهد خدمات با کیفیتی را به مشتریان عزیز ارائه می نماید. این باربری برای حمل اثاثیه از پرسنلی خوش اخلاق، حرفه ای و متعهد بهره می گیرد که همگی دارای سوابق درخشانی در این حوزه می باشند. به گونه ای که تمامی مشتریان از خدمات باربری ارائه شده رضایت دارند.