اسباب کشی در ایام عید
اسباب کشی در ایام عید نوروز
فروردین 28, 1400
خصوصیات کارگر باربری
ویژگی های که کارگر باربری باید داشته باشد.
فروردین 28, 1400
نمایش همه

اسباب کشی در دوران کرونا

اسباب کشی در دوران کرونا

در این یک سال اخیر با شیوع ویروس کرونا با معضلی به نام اسباب کشی در دوران کرونا رو به رو شده ایم که این امر بر نگرانی و استرس ما افزوده است. به  طوری که اسباب کشی به تنهایی همراه با استرس می باشد و شما می توانید برای رفع این دست نگرانی ها از اتوبار پیروزی کمک بگیرید تا اسباب کشی بدون دغدغه ای را تجربه نمایید.

اقدامات مهم برای اسباب کشی در دوران کرونا

  • نکته مهمی که در این دوران باید به آن توجه کرد حتماً منزل جدید را با لوازم بهداشتی و ضدعفونی تمیز نمایید این کار را حتماً یک روز قبل از اسباب کشی انجام دهید. بعد از ضدعفونی کردن منزل حواستان به فضاهای مشاع ساختمان باشد مانند لابی، دستگیره در کوچه و دکمه‌های آسانسور را مرتباً باید ضدعفونی کنید زیرا خطر انتقال ویروس کرونا در این مکان‌ها به دلیل رفت‌ و آمد خیلی زیاد است. همچنین برای اینکه کمترین تماس را با همسایه‌ها داشته باشید در ساعات اولیه صبح یا اواخر شب برای اسباب‌کشی اقدام کنید.

اسباب کشی در دوران کرونا

  • روزهایی که کرونا ویروس وجود نداشت اسباب کشی فرصتی بود برای شست و شوی اسباب و وسایل، حالا با وجود کرونا بهتر است خیلی زودتر از موعد مقرر اقدام به شست و شوی وسایل نمایید. ولی این بار با دقت زیاد و به طور اصولی تری این کار را انجام دهید تا خیال خودتان از ضدعفونی بودن وسایلتان راحت باشد.
  • در جهت حفظ سلامتی خود و خانواده تان در هنگام اسباب کشی در دوران کرونا حتماً از ماسک استفاده کنید و اگر کارتن هایی که استفاده کرده اید در کناره ها درز دارند حتماً درزها را پر کنید تا امکان ورود هیچ گونه مواد خارجی به داخل آن ها وجود نداشته باشد. مواد ضد عفونی دست ها را به همراه داشته باشید تا مرتب بتوانید دست های خود و اعضای خانواده را ضد عفونی نمایید.
مطالعه کنید
بسته بندی و جا به جایی پیانو

اسباب کشی در دوران کرونا

  • برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری کرونا تا جایی که امکان دارد از منزل خارج نشوید خوشبختانه خریدهای اینترنتی بین افراد گسترش پیدا کرده به همین جهت بسیاری از فروشگاه ها  محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهند.

نکته های در مورد اسباب کشی در دوران کرونا

  1. در هنگام بسته‌بندی لوازم، از ضدعفونی کردن وسایل غافل نشوید و از کاورهای پلاستیکی، کاغذی یا پارچه‌ای استفاده کنید تا در صورتی که نیاز نداشتید بتوانید به راحتی آن‌ها را دور بیندازید.
  2. ضروری است هنگام بسته‌بندی اثاثیه منزل از کارتن‌ها و پلاستیک‌های جدید و نو استفاده کنید.
  3. از درگیر کردن افراد بیش از اندازه خود داری کنید و تلاش کنید که کمترین تماس را در هنگام اسباب‌کشی با شما داشته باشند.

اسباب کشی در دوران کرونا

شرکت باربری مطمئن و بهداشتی

یکی از اقداماتی که در زمان اسباب کشی در دوران کرونا می توانید انجام دهید تا این کار اصولی تر انجام گیرد استفاده از خدمات شرکت باربری معتبر می باشد. به طوریکه شرکت ها در این دوران موظف هستند که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند. به این ترتیب شما عزیزان می توانید بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای اسباب کشی در دوران کرونا را به باربری پیروزی واگذار کنید و اطمینان داشته باشید که جا به جایی وسایل شما به منزل جدید با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.