رانندگان باربری
رانندگان باربری چه وظایفی دارند؟
اسفند 23, 1399
اسباب کشی در دوران کرونا
اسباب کشی در دوران کرونا
اسفند 23, 1399
نمایش همه

اسباب کشی در ایام عید نوروز

اسباب کشی در ایام عید

اسباب کشی در ایام عید نوروز مزایا و معایب خود را دارد ولی بسیاری از افراد تمایل دارند به جای صرف وقت زیاد برای تمیز کردن خانه ، شستن فرش ها و خانه تکانی ، با منتقل شدن به خانه جدید در ایام نوروز اسباب کشی کند. در حالی تمایل به این کار داشتید می توانید با اتوبار پبروزی تماس بگیرید تا بهترین خدمات اسباب کشی را دربافت نمایید.

مراحل اسباب کشی در ایام عید

لازم است بدانید که به علت افزایش سرقت در ایام نوروز اسباب کشی در عید ممنوع می باشد. در صورتی حمل بار در این ایام امکان پذیر می باشد که مجوزهای لازم را از کلانتری اخذ کرده باشید.متقاضیان باید برای صدور مجوز اسباب‌کشی با اصل و کپی کارت ملی و مدارک سکونت به کلانتری محل زندگی خود مراجعه کرده و در آنجا درخواست خود را برای دریافت مجوز حمل و نقل اسباب و اثاثیه را اعلام کنند. سپس مجوز مدت‌دار حمل اسباب برای آن خودرو و در تاریخی معین صادر می‌شود، فرآیند صدور این مجوز کمتر از یک ساعت به طول می‌انجامد و این از وظایف قانونی ابلاغ شده به کلانتری های پایتخت است.

اسباب کشی در ایام عید

انتخاب شرکت باربری مناسب

اسباب کشی در  ایام عید نوروز برای بسیاری از افراد که در طول سال مشغله زیادی دارند می تواند زمان بسیار مناسبی باشد. ولی باید قبل از اقدام به جابه جایی مجوزهای لازم را گرفته باشید. و بعد از دریافت مجوز با شرکت باربری یا اتوبار مطمعن برای اسباب کشی تماس بگیرید.با استفاده خدمات شرکت های باربری میتوانید از تعطیلات خود بهره کامل بگیرید. به عید دیدنی و سفر خود بپردازید، با کمک از افراد و خدمات شرکتهای باربری به صورت کامل کارهای شما تقریبا از نصف کمتر میشود و خستگی برای شما ندارد.

مطالعه کنید
روش ها و ترفندهای حمل وسایل سنگین

ترفندهای قبل از اسباب کشی

فرشهای خود را به قالیشویی های معتبر بدهید و روز اسباب کشی  انها را تحویل بگیرید و یا به منزل جدید آدرس دهید تا تحویل شما دهند.
روز قبل از اسباب کشی پرده را به خشکشویی تحویل داده و روز بعد اسباب کشی یا قبل از اسباب کشی تحویل بگیرید و بلافاصله نصب کنید.