کمر درد در اسباب کشی
جلوگیری از کمر درد در هنگام اسباب کشی
بهمن 4, 1399
اسباب کشی ارزان
اسباب کشی ارزان و اقتصادی
بهمن 4, 1399
نمایش همه

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان

بسته بندی مبلمان از جمله بخش های مهم خدمات اسباب کشی است که توسط نیروهای شرکت اتوبار یا باربری انجام می گیرد. بسته بندی مبل یکی از بخش های بسته بندی اثاثیه منزل می باشد. و باید کاملاً به صورت اصولی و صحیح انجام شود تا به هیچ وجه آسیبی یا خسارتی به مبلمان وارد نگردد.

روش های بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

اولین روش برای بسته بندی مبلمان استفاده از سلفون مخصوص و پلاستیک ضخیم برای پوشش می باشد. البته که این روش توصیه نمی شود به این خاطر که سلفون فقط از کثیف شدن مبلمان جلوگیری می کند ولی مانع آسیب دیدگی یا ضربه وارده نمی شود.

دومین روش استفاده از پتوهای سبک یا پارچه های محکم و ضخیم برای پوشش مبلمان است. به طوری که مطمئن  شوید تمامی قسمت های مبل را پوشانده اید و احتمال آسیب دیگی را به حداقل رسانده اید. به علاوه اینکه می توانید برای محکم نگه داشتن پوشش از چسب پهن یا طناب استفاده نمایید.

سومین روش بسته بندی مبلمان ، توسط باربری ها به شکل اصولی و حرفه ای انجام می گیرد. در این روش کارگر باربری تمامی نقاط مبلمان را بررسی و شناسایی می کند و در نهایت به وسیله کارتن های پنج لایه و نایلون های حبابدار پوشانده می شوند.

بسته بندی مبلمان

نکاتی در هنگام بسته بندی مبلمان

  • بهتر است اتصالاتی که قابل باز شدن هستند مانند : کوسن، تشک نشیمنگاه، پنل دسته و شیشه میز جلو مبلی را از هم جدا کنید. قبل از جا به جایی بهتر است هر پایه ای را به همراه پیچ های خودش داخل کیسه ای قرار دهید تا در هنگام جا به جایی با مشکلی مواجه نگردید.
  • برای بسته بندی مبلمان کلاسیک می توانید بعد از اینکه مبل کاملاً پوشیده شده یکی از آن ها را به طور برعکس روی دیگری قرار دهید به شکلی که نشیمن آن ها مقابل یکدیگر باشد.
  • از آنجایی که رویه مبل ها معمولاً از جنس پارچه و یا الیاف مصنوعی و یا چرم هستند، در هر صورت باید در زمان بسته بندی مبل و انتقال آن به بیرون از منزل و یا شرکت جهت حمل و نقل آن باید بسیار دقت کرد تا کوچکترین آسیبی به سطح رویه های مبل وارد نشود. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که هنگام قرارداد با شرکت های اتوبار و اسباب کشی برای وسایلتان بارنامه و بیمه باربری صادر می گردد و به این ترتیب مشتریان نگرانی از جهت سالم رسیدن  لوازم خود به مقصد نخواهند داشت.
  •  البته پایه های مبل نیز بسیار مهم است و هنگام بسته بندی و انتقال آن باید دقت کرد تا پایه ها دچار آسیب یا شکستگی نشوند. به خصوص پایه های چوبی مبل.بهترین روش بسته بندی مبل این است که در ابتدا در صورتی که پایه های مبلمان قابل جداسازی هستند، آنها را به دقت و یک به یک جدا کرد و آنها را به دقت در یک کارتن قرار داد.
مطالعه کنید
باربری لوازم منزل، باربری پیروزی

بسته بندی مبلمان

ارسال نیروی ماهر توسط باربری پیروزی

بسنه بندی مبلمان یکی از مهم ترین کارهایی است که نیروی حمل بار در صورتی آموزش  دیده باشد و تجربه کافی داشته باشد به راحتی از عهده آن بر می آید. این کارگران در زمان حمل بار به سمت ماشین باربری و قرار دادن در فضای اتاقک پشت ماشین نهایت دقت و توجه را بکار می گیرند تا اینکه جابه جایی بدون هیچ گونه آسیب و صدمه ای به مبلمان صورت بگیرد. برخی از افراد تمایل دارند که به طور شخصی اقدام به جابه جایی وسایل منزل یا شرکت خود کنند ممکن است به راحتی از عهده اینکار برنیایند. به خصوص زمانی که بخواهند ارسال بار به شهرستان داشته باشند یا داخل شهر تهران از منطقه ای به منطقه دیگری بخواهند اسباب کشی کنند.