بسته بندی مبلمان
بسته بندی مبلمان در اسباب کشی
بهمن 18, 1399
کارتن اسباب کشی
کارتن اسباب کشی مناسب
بهمن 18, 1399
نمایش همه

اسباب کشی ارزان و اقتصادی

اسباب کشی ارزان

برای انجام دادن اسباب کشی ارزان راه های مختلفی وجود دارد. که در این متن به ترفندها و نکته ها برای کاهش هزینه های اسباب کشی اشاره می شود. برای اطمینان خاطر و صرفه جویی در زمان اسباب کشی می توانید از خدمات باربری ها استفاده نمایید. اتوبار پیروزی با هدف ارائه خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه و ارزان قیمت شروع به فعالیت نموده. یکی از مواردی که دربالا رفتن قیمت تمام شده اسباب کشی موثر می باشد هزینه بسته بندی اثاثیه منزل است. اگر در این خصوص تجربه کافی دارید می توانید وسایل خود را شخصاً بسته بندی کنید تا در هزینه های شما صرفه جویی شود.

چگونه اسباب کشی ارزان داشته باشید؟

  • تا جای که می توانید اثاثیه منزل را خودتان بسته بندی کنید.
  • تهیه کارتن ضخیم و مقاوم از سوپر مارکت ها یا آشنایان یک راه کاهش هزینه است.
  • برای کاهش زمان اسباب کشی به کارگران کمک کنید یا حتی نیروی کار قوی و تنومند را خودتان داشته باشید.
  • انتقال وسایل سنگین به محل بارگیری قبل از اینکه ماشین حمل بار برسد.

اسباب کشی ارزان

موارد موثر در قیمت باربری ارزان

حجم بار

برخی از وسایل مانند : پیانو، مبلمان، تردمیل، یخچال ساید بای ساید و…. که جا به جا کردن آن ها دقت و زمان زیادی را می خواهد و هزینه آن ها متغییر است، که در نهایت طبق نرخ اتحادیه باربری لحاظ می گردد. با افزایش حجم اثاثیه، بار سرویس انتقال نیز افزایش پیدا می کند.

بسته بندی لوازم

در باربری پیروزی برای بسته بندی از ضربه گیرهای به روز و بهترین برند لوازم ایمنی جهت بسته بندی لوازم استفاده می شود. نوع و متراژ این ابزارهای ایمنی در محاسبه قیمت نهایی بار تاثیر گذار است. و نیز به کار بردن کارتن های ضخیم و مقاوم، ساک رختخواب و استفاده از کارتن های رگال دار از عوامل موثر برقیمت می باشند.

مطالعه کنید
تعریف بیمه نامه باربری

طبقات ساختمان

از موارد تاثیر گذار بر قیمت تعداد طبقات ساختمان، آسانسور و تعداد راه پله ها است. لازم است بدانید که داشتن آسانسور مخصوص انتقال بار از مبلغ باربری کم می کند بر خلاف آن پله های تنگ و طولانی هزینه باربری را بالا می برد.

محل بارگیری

محل بارگیری در قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار است. به طور مثال : اگر دریافت بار در یک کوچه غیر استاندارد و کوچک باشد ماشین حمل بار نمی تواند وارد کوچه شود و کارگر باربری مجبور است برای جا به جایی بار تا خودرو زمان و تلاش بیشتری را صرف کند.

اسباب کشی ارزان

قیمت باربری

در سطح شهر باربری های ارزان قیمت نیز هستند که از ابزار جابه جایی بی کیفیت ، ابزار بسته بندی های غیر استاندارد و همچنین به کار بردن نیروی انسانی غیر متخصص در باربری هایشان بهره می گیرند. همه این ها دست به دست هم می دهد و نتیجه یک کار بی کیفیت و اسباب کشی ارزان برای مشتری انجام می گیرد. اگر شما به اشتباه یک باربری ارزان که فقط توجه آنها به این باشد که قیمت نهایی مشتری ارزان در بیاید را انتخاب کنید؛ باید بدانید که ممکن است شما هزینه خیلی زیادی را در ادامه بپردازید و شما این را زمانی خواهید فهمید که کار آن ها تمام شده باشد و امکان دارد آسیب های زیادی به اثاثیه شما زده باشند که شما به تازگی متوجه آن شده اید.

اتوبار پیروزی که از مجرب ترین افراد و به روز ترین تجهیزات در باربری خود استفاده می نماید به طوری که این شرکت مورد توجه و لطف مشتریان عزیز قرار گرفته است.

مطالعه کنید
بسته بندی و جا به جایی پیانو