اسباب کشی ارزان
اسباب کشی ارزان و اقتصادی
اسفند 1, 1399
رانندگان باربری
رانندگان باربری چه وظایفی دارند؟
اسفند 1, 1399
نمایش همه

کارتن اسباب کشی مناسب

کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی که یکی از ضروری ترین تجهیزات در باربری می باشد. این کارتن ها باید دارای مقاومت بالا و در اندازه و ابعاد متفاوتی وجود داشته باشند. از ویژگی های کارتن اسباب کشی اینکه دارای مقاومت بالایی باشند تا بتواند وزن بار درون خود را به خوبی تحمل نماید. بعد از اینکه وسایل را در کارتن مربوطه گذاشتید درب کارتن را با چسب محکم ببندید یا برای اطمینان بیشتر طناب پیچ کنید.

کارتن اسباب کشی 5 لایه

از کارتن بسته بندی 5 لایه می توانید برای وسایل حساس استفاده نمایید. این کارتن ها را برای وسایلی مانند انواع ظروف بلور و چینی وسایل شکستنی و… بکار ببرید. کارتن اسباب کشی 5 لایه به خوبی از اثاثیه شما محافظت می کند و از خسارت های احتمالی پیشگیری می نماید.

کاربرد کارتن بسته بندی

از این کارتن ها می توان برای موارد مختلفی استفاده نمود. که برای هر وسیله ریز و درشتی بکار می رود. از بسته بندی کتاب، بسته بندی کفش، بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی وسایل آشپزخانه و انواع دیگر وسایل را به خوبی می توان در کارتن اسباب کشی جای داد.

کارتن اسباب کشی

لزوم بسته بندی

بسته بندی یک اقدام بسیار مهم در اسباب کشی و باربری است. تمامی وسایل که لازم است به خانه جدید انتقال پیدا کند باید بسته بندی شود. لوازمی که قابلیت این را دارند که درون کارتن قرار بگیرند را درون کارتن اسباب کشی قرار دهید. باقی وسایل که در کارتن جای نمگیرند از قبیل مبل و یخچال با روش های دیگری جابه جا کنید.

نکات مهم در استفاده از کارتن اسباب کشی

برای بسته بندی اقلام سنگین از کارتن اسباب کشی بزرگ استفاده نکنید زیرا که باعث سنگین شدن کارتن می شود و جا به جایی را مشکل می کند. کارتن های متوسط و مقاوم بهترین انتخاب هستند که فضای خالی آن را با وسایل مانند سی دی، توپ، جوراب و دستکش بالش یا کوسن پر نمایید. برای جلوگیری از خیس شدن وسایل می توانید آن ها در ابتدا داخل کیسه زباله گذاشته سپس درون کارتن قرار دهید.

مطالعه کنید
تجهیزات لازم برای اسباب کشی
قیمت کارتن

کارتن با توجه به سایز و اندازه قیمت گذاری می شود که برخی شرکت ها کارتن را به صورت دانه ای به فروش می رسانند. برای اینکه کارتن اسباب کشی با کیفیت و قیمت مناسب بتوانید در اختیار داشته باشید می توانید از اتوبار پیروزی برای جا به جایی لوازم منزلتان کمک بگیرید.