انتخاب و خرید کارتن اسباب کشی
تیر 26, 1400
چک لیست اسباب کشی
ضروری ترین کار تهیه چک لیست اسباب کشی می باشد.
تیر 26, 1400
نمایش همه

تجربه اسباب کشی با کودکان

اسباب کشی با کودکان

اسباب کشی در حالت عادی کلی درد سر دارد به خصوص که کودکی در منزل داشته باشید. دردسرها چند برابر می شود بسته بندی اثاثیه منزل و اسباب کشی با کودکان شیطان و بازیگوش کار دشواری است.

از آنجایی که کودکان در معرض آسیب بیشتری قرار دارند چرا که بسیاری از والدین آنقدر درگیر کارهای جا به جایی هستند که فراموش می کنند کودکی هم دارند. البته که می توان با مدیریت صحیح و کمک گرفتن از باربری معتبری اسباب کشی آسان و بی دردسری داشته باشید و هیچ مشکلی برای کودکان بیش نیاید.

چه زمانی برای اسباب کشی با کودکان مناسب است؟

بهترین زمان اسباب کشی برای خانواده های که کودک مدرسه ای دارند تابستان است چرا که در تابستان با پایان یافتن امتحانات بچه ها می توانید با خیالی آسوده جا به جا شوید. اسباب کشی در وسط سال تحصیلی می تواند به کودکان استرس وارد کند و بر روی روند درسی آن ها تاثیر منفی بگذارد.

اسباب کشی با کودکان

کمک گرفتن از کودکان در اسباب کشی

بچه ها نیز اعضای همین خانواده هستند پس نیاز است که در بسته بندی و جمع آوری وسایل کمک کنند. البته که والدین تریج می دهند خودشان وسایل را جمع کنند اما حداقل برای جمع کردن وسایل اتاق کودک از خودش کمک بگیرید.
با این کار روحیه کار تیمی و مشارکت را در خانواده تقویت می کنید. البته دقت کنید که تنها می توانید بلند کردن لوازم سبک مانند کتاب و لباس و… را به کودکان بسپارید. لازم است که با صبوری شیطنت های بچه ها را نادیده بگیرید تا با آرامش بتوانید جا به جا شوید.

  • هر گونه کمک از سوی کودکانتان برای اسباب کشی را بپذیرید.
  • از کودکان بخواهید تا نظرات و پیشنهاد های خود را درباره بسته بندی و جمع آوری وسایل عنوان کنند.
  • آخرین مرحله از اسباب کشی را جمع آوری اثاثیه اتاق کودک قرار دهید.
  • وسایل اسباب بازی کوچک را در دسترس قرار دهید تا کودکان بتوانند سرگرم شوند.
مطالعه کنید
ترفندهای کاهش هزینه اسباب کشی

اسباب کشی با کودکان

ترفندهای کاربردی اسباب کشی با کودکان

همانگونه که قبلاً گفته شد پروسه اسباب کشی کاری سخت و دشوار است با انتخاب اتوبار مناسب و کاربلد می توانید از این دردسر ها خلاص شوید. ترفند ها و راهکار های وجود دارد که اسباب کشی با کودکان را برای شما راحت و سهل می نماید کافی است تا به موارد زیر توجه کنید.

  • زمان مناسبی را برای جا به جایی انتخاب کنید.
  • نسبت به بچه ها غافل نشوید.
  • در حین کارهای اسباب کشی از کودکان بخواهید به شما کمک کنند.
  • در انتخاب شرکت باربری معتبر دقت به خرج دهید.
  • مکان های جالب محله ی جدید خود را به کودکان نشان دهید.
  • اگر زمان کافی برای بسته بندی لوازم ندارید می توانید از خدمات باربری بهره بگیرید.

اسباب کشی با کودکان

نیروی برای مراقبت از کودک

در زمان اسباب کشی نباید توجه خود به کودکان را کم کنید هنگامی که وسایل شما جمع آوری شد و به داخل کامیون منتقل شد. بهتر است کسی را برای مراقبت از کودک خود تعیین کنید چرا که نگرانی شما برای اسباب کشی می تواند باعث ناراحتی کودک شما شود. می توانید برای مراقبت از کودک خود از افراد فامیل و یا یک پرستار کمک بگیرید تا باقی امور با راحتی بیشتری پیش رود.

کلام آخر

به طور کلی اسباب کشی برای کودکان مسئله سنگینه ولی با رعایت نکاتی که در بالا گفته شد می تواند آن را به خاطره ای جذاب و شیرین تبدیل نمایید.