باربری عباس آباد
باربری قنات کوثر
شهریور 31, 1397
باربری عباس آباد
باربری نارمک
شهریور 31, 1397
نمایش همه

باربری قاسم آباد

باربری عباس آباد

محله قاسم آباد که یکی از محله های شمال شرقی در تهران که جزء منطقه 4 شهرداری تهران می باشد. این محله از دو بخش قاسم آباد و ده نارمک تشکیل شده است. دسترسی آن به این صورت است که از سمت شمال به بزرگراه شهید بابایی، از سمت جنوب به بزرگراه شهید زین الدین، از سمت شرق به بلوار گلستان از سمت غرب به خیابان هنگام را پیدا می کند. با تعاریفی که از دسترسی این محله شد برای ساکنین بهترین حالت اسباب کشی انتخاب باربری قاسم آباد می باشد. چرا که به این ترتیب اسباب کشی آسانی را تجربه خواهند کرد.

خدمات حرفه ای باربری قاسم آباد

بسته بندی اثاثیه منزل

از جمله اقدامات کلی اتوبار پیروزی که در تمام زیر مجموعه ها نیز اتفاق می افتد بسته بندی دقیق و حرفه ای بار است. که تضمینی بر امنیت و حفظ نظافت بار و اثاثیه در زمان انتقال وسایل می باشد با این اطمینان که وسایل به بهترین حالت ممکن جا به جا شود و کوچکترین آسیبی به آنها وارد نشود.

باربری قاسم آباد

بیمه نامه اثاثیه

به طور کلی حمل وسایل که ارزش مادی بالایی دارند می تواند نگران کننده باشد. در این شرایط صدور بیمه نامه بار می تواند تضمین امنیت بار و تامین آرامش مشتریان عزیز را به همراه داشته باشد. بیمه در هر فرآیندی یک فاکتور اساسی محسوب می شود.

نکته : باربری قاسم آباد از یک تیم مجرب و کاربلد تشکیل شده است. نه تنها بسته بندی بار، بلکه جا به جایی آن میان طبقات، به خصوص از طبقات بالا به همکف و قرار دادن درون کابین خودرو باربری احتیاج به رعایت اصول فنی دارد که همکاران ما به تمامی این شرایط آگاه هستند.

مطالعه کنید
فوت و فن اسباب کشی در اتوبار پیروزی

باربری قاسم آباد

در آخر

بهترین اتفاق در این مجموعه این است که از لحظه بسته بندی و حمل تا لحظه تحویل و چیدمان در مقصد در کنار شما هستیم. ضمن اینکه به هیچ عنوان کوچکترین صدمه ای به وسایل شما وارد نمی گردد.

 

 

باربری قاسم آباد

 

شماره تماس اتوبار پیروزی

021-33100434           021-33100261          0912-4082241