باربری عباس آباد
باربری شمس آباد
مهر 8, 1397
باربری عباس آباد
اتوبار صد دستگاه
مهر 8, 1397
نمایش همه

باربری نیرو هوایی

باربری عباس آباد

شرکت های حمل بار زیادی در تهران وجود دارند ولی تعداد کمی از آن ها توانسته اند رضایت مشتریان را جلب نمایند. چرا که برخی از شرکت ها دارای تخصص لازم، نیروی کار ماهر ،ماشین حمل بار با کیفیت تجهیزات بسته بندی پیشرفته نمی باشند. برای عزیزانی که در منطقه شرق تهران در محدوده نیرو هوایی هستند. و قصد جا به جایی و اسباب کشی دارند. راحت ترین و مطمئن ترین راه سپردن بار به باربری منطقه شرق تهران در واقع باربری نیرو هوایی می باشد.

نحوه بسته بندی اثاثیه منزل در باربری نیرو هوایی

بسته بندی حرفه ای در اتوبار پیروزی به این صورت است که جمع آوری منظم و جلوگیری از شکستگی وسایل در الویت کار قرار دارد. در واقع بسته بندی درست هزینه نیست حفظ سرمایه است. لوازم مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه منزل عبارتند از فوم، کارتون، سلفون، چسب، رگال لباس ، کاور لباس ، پرس و تسمه کشی می باشد. که هر یک از این وسایل نقش به خصوصی را ایفا می کنند.

باربری نیرو هوایی

کارتون برای کم کردن حجم و بالا بردن سرعت حمل بسیار ضروری می باشد. که می توان اقلام ریز و حساس را داخل کارتون قرار دهید با توجه به وزن ، حجم و حساس بودن کارتون برای جابه‌جایی سایزهای مختلف و از لحاظ مقاومت ضخیم و ضعیف دارد.

سلفون برای جولگیری از گرد و غبار و باز شدن چسب و یا نم کشیدن لوازم به کار می رود و فضاهای باز باقی مانده را بپوشانید.

رگال لباس برای جولگیری از چروک و کثیف شدن لباس ها استفاده می شود و در زمان جا به جایی نقش بسیار مهمی بر عهده دارد.

مطالعه کنید
باربری آهنگ

خصوصیات کارمندان باربری نیرو هوایی

تمامی کارگران باربری پیروزی که برای بسته بندی لوازم شما اعزام می شوند از سلامت کامل برخوردار می باشند و از این جهت به شما اطمینان می دهیم جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.

 

باربری نیرو هوایی

شماره تماس اتوبار پیروزی

021-33100434           021-33100261          0912-4082241