اتوبار امیرآباد
اردیبهشت 15, 1398
باربری عباس آباد
اتوبار یوسف آباد
اردیبهشت 15, 1398
نمایش همه

باربری یوسف آباد

باربری عباس آباد

 محله یوسف آباد در مرکز تهران واقع شده است. به طوری که رفت و آمد و ازدحام در ساعات کاری در این منطقه به دلیل وجود شرکت ها و مراکز اداری بسیار زیاد است. به همین خاطر نیاز به یک باربری آشنا به منطقه تا در کوتاه ترین زمان ممکن مراحل اسباب کشی انجام شود. باربری یوسف آباد با در اختیار داشتن رانندگان آشنا به این منطقه این امکان را فراهم ساخته تا در کوتاه ترین زمان جا به جایی صورت گیرد.

هزینه باربری یوسف آباد بر اساس نرخ مصوب اتحادیه باربری است و طبق قوانین می باشد. البته که تغییر قیمت در صورت تعداد بیشتر ماشین حمل بار ،افزایش تعداد کارگران ،بسته بندی اثاثیه منزل و… به مبلغ اولیه اضافه شود.

باربری یوسف آباد

خدمات باربری یوسف آباد

  • حمل بار به شهرستان
  • صدور بیمه نامه
  • خدمات بسته بندی اثاثیه منزل
  • استفاده از نیروها مجرب و حرفه ای
  • بهره گیری از ماشین ها مجهز در سایزها مختلف
  • انجام مشاوره و راهنمایی جهت اسباب کشی اصولی
  • ارائه کلیه خدمات در تمامی روزها حتی در ایام تعطیل

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری یوسف آباد

یکی از مهم ترین و اساسی ترین خدماتی که در این باربری صورت می گیرد مرحله بسته بندی وسایل می باشد. این مرحله از کار توسط تیمی مجرب با بهره گیری از بروزترین امکانات اسباب کشی مانند استرچ رپ انجام می گیرد. در این صورت تمام مراحل اسباب کشی با کمترین آسیب صورت می گیرد بسته بندی در کارتن ها چند لایه و مقاوم صورت می گیرد.

باربری یوسف آباد

جمع بندی

باربری یوسف آباد از زیر مجموعه های اتوبار پیروزی با سال ها سابقه در زمینه اسباب کشی به صورت حرفه ای می باشد. با همکاری این مجموعه دیگر جای نگرانی بابت اسباب کشی نخواهید داشت و با خیالی آسوده می توانید این مرحله را پشت سر بگذارید.

مطالعه کنید
انتخاب باربری مناسب

 

باربری یوسف آباد

تماس با ما

در صورت نیاز به اتوبار و باربری با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-33100434           021-33100261          0912-4082241