اهمیت باربری
اهمیت باربری
آبان 15, 1400
نحوه بسته بندی ظروف
طریقه بسته بندی ظروف شکستنی در اسباب کشی
آبان 15, 1400
نمایش همه

چکونگی بسته بندی لباس در اسباب کشی

هنگام اسباب کشی راحت ترین و سریع ترین روش گذاشتن لباس ها در کارتن ،ساک های بزرگ و چمدان می باشد. قطعاً این روش دارای معایبی است. به خاطر تعداد و تنوع زیاد پوشاک قرار دادن آن ها در کارتن و ساک و چمدان بدون داشتن برنامه قبلی منطقی و مناسب نیست. دقت داشته باشید که بسته بندی لباس در اسباب کشی به اندازه سایر وسایل اسباب کشی حائز اهمیت می باشد.بهتر است این کار به باربری مطمعن بسپارید تا به بهترین شکل انجام گیرد.

بسته بندی لباس در اسباب کشی

مراحل آماده شدن برای بسته بندی لباس در اسباب کشی

  • لباس هایتان را دسته بندی و مرتب کنید. در اولین مرحله لازم است که تمام لباس هایتان را از کمد ،دراور، کشوها و باکس ها در آورید و آن ها بر اساس رنگ اندازه جنس یا مدل دسته بندی نمایید.
  • از شر پوشاکی که از آن ها استفاده نمی کنید راحت شوید. همیشه اسباب کشی بهترین زمان برای دور ریختن هر آنچه که خیلی وقت است از آن استفاده نمی کنید می باشد.
  • لباس های که امکان دارد در طی اسباب کشی لازم داشته باشید در یک ساک که در دسترس تان باشد قرار دهید. چرا که ممکن است زمان ببرد بعد از جا به جایی  پوشاک بسته بندی شده را باز کنید.
  • می توانید برخی از پوشاک مانند جوراب ها تیشرت ها و لباس های زیر را داخل کشو ها و دراور بگذارید. به این ترتیب اگر کشوها دارای قفل است حتما آن ها قفل کنید اگر نه دور تا دور آن را چسب بزنید.
مطالعه کنید
مشکلات رایج به هنگام اسباب کشی منزل

لباس در اسباب کشی

کارتن رگال دار برای لباس

با استفاده از کارتن رگال دار کمک بزرگی به حمل پوشاک می شود. زیرا به این شکل نه تنها هنگام حمل پوشاک کثیف نمی شوند حتی چروک هم نمی شوند و بعد از رسیدن بار به مقصد به راحتی می توانید لباس ها را یک به یک از درون کارتن رگال دار بیرون آورید و در کمد مربوطه قرار دهید. در واقع این نوع کارتن ها برای حمل پوشاک نقش یک کمد متحرک و کوچک را ایفا می کند.

لباس در اسباب کشی

بسته بندی لباس های مجلسی و کت شلوار

با توجه به اینکه لباس های رسمی مانند کت شلوار و لباس های مجلسی خانم ها برای آن ها بسیار ارزشمند می باشند. مراقبت از آن ها در هنگام اسباب کشی  برای این افراد اهمیت دوچندان دارد. یکی از مطلوب‌ ترین راه های بسته بندی کردن لباس های خاص مانند کت وشلوار و لباس مجلسی استفاده از کاورهای مخصوص خودشان می باشد.

کلام آخر

پرسنل با تجربه و کاربلد اتوبار پیروزی با انجام دقیق و حرفه ای باربری به بهترین نحوه وسایل شما را جا به جا می کنند تا مشتریان عزیز اسباب کشی بدون استرس و نگرانی را تجربه نمایند. همکاران ما در این مجموعه تلاش خود را می کنند تا با بهترین بسته بندی لباس های شما بدون اینکه کثیف و آلوده شدن و یا حتی چروک و گم شدن به دست شما در منزل جدید برسد.