باربری عباس آباد
اتوبار دروازه دولت
بهمن 5, 1398
باربری عباس آباد
باربری گلبرگ
بهمن 5, 1398
نمایش همه

باربری نیروهوایی

باربری عباس آباد

اتوبار پیروزی با ارائه رزومه ای قوی در عرصه باربری سعی کرده تا رضایت خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد. باربری نیروهوایی که
یکی از شعبات فعال این مجموعه می باشد زیر نظر مدیریت اتوبار پیروزی فعالیت می کند.

اتوبار پیروزی سعی داشته تا دسترسی را برای همگان راحت کند تا در هر محدوده جغرافیاییی در تهران ساکن هستید به راحتی حمل و نقل خود را انجام دهید.

باربری نیروهوایی

بیمه نامه باربری نیروهوایی

بیمه نامه صادر کردن یکی از نکات مهم و غیر قابل چشم پوشی برای ضمانت کردن بار ارسالی است.

با وجود بیمه نامه بار ارسالی شما مطمئناً سلامت به مقصد می رسد تا شما نگرانی نداشته باشید از بابت خطر های احتمالی که ممکن
است در طی مسافت وجود داشته باشد.

بیمه این اطمینان را به شما می دهد که در صورت بروز اتفاقی ، خسارتی به اموال شما وارد شود عین خسارت وارده را بیمه پرداخت می کند.

البته باید خدا را شاکر بود که در طی سالهای فعالیت این اتوبار تا به حال از بیمه استفاده نشده است پس نگرانی نداشته باشید و به ما اعتماد کنید.

خدمات شبانه روزی

تمامی خدمات باربری به صورت شبانه روز و تمام وقت ارائه می شود ، در هر ساعتی نیاز به ماشین حمل بار و یا کارگر داشتید فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

33100434                 33100261                    09124082241

لیست خدمات اتوبار نیروهوایی

تمام نیاز های شما با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات انجام می شود.

ماشین های باربری مسقف بوده و کف ماشین ها موکت کاری شده است و نگرانی از بابت اسباب کشی در فصل بارندگی نداشته باشید ، وسایل شما در امان خواهد بود.

مطالعه کنید
اتوبار طالقانی

کارگران و رانندگانی که استخدام شده اند از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند و به راحتی و در کمال سلامت بار شما را جا به جا می کنند و در مقصد تحویل شما عزیزان می دهند.

اگر در مرحله بسته بندی مشکل دارید این امر را به پرسنل اتوبار پیروزی بسپارید تا با کارتن های ضخیم وسایل شما را بسته بندی کنند و امنیت آن را بالا ببرند.