اسباب کشی آسان
اسباب کشی آسان
خرداد 24, 1399
باربری اتوبار
تفاوت باربری و اتوبار در چیست؟
خرداد 24, 1399
نمایش همه

انتخاب باربری مناسب

باربری مناسب

در مقاله زیر به بررسی نکات مهم در انتخاب باربری مناسب می پردازیم. سعی بر این داریم که اطلاعات مفید و با ارزشی را در جهت برگزیدن اتوبار مناسب به منظور اسباب کشی آسان در اختیارتان قرار دهیم.

اهمیت انتخاب باربری مناسب

هیچ راه گریزی از انجام ندادن اسباب کشی وجود ندارد. در شهرهای صنعتی و بزرگ به دلیل جابه جایی های سالانه ، این کار کاملا ضروری و عادی شده است. حتی اگر مجبور نباشید هرسال خانه خود را به محل دیگری منتقل کنید ، در طول زندگی خود حتما یک بار اثاث کشی را تجربه می کنید. انتخاب باربری مناسب بسیار کمک کننده می باشد.
حائز اهمیت است که یک سری از نکات را مدنظر قرار دهید.

کیفیت بالای باربری

امروزه به دلیل قیمت های گزاف وسایل خانه ، مراقبت و نگهداری از آن ها بسیار ضروری می باشد.
این امر برای زوج هایی که به تازگی زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند ، چند برابر اهمیت پیدا می کند زیرا تمامی لوازم نو و سالم می باشند.
دقت در حمل اثاثیه و وارد نشدن هیچ گونه خسارتی به آن ، قطعا از اولویت های اول شما در انتخاب اتوبار و باربری مناسب می باشد.
تکنیک های ویژه ای وجود دارند که رعایت آن ها موجب شده تا در هنگام حمل وسایل از راه پله های بعضا باریک تا پایان مسیر باربری ، خدشه ای به آن ها وارد نشود.

به تعدادی از آن اشاره می نماییم:
1- قدرت و توان بدنی بالای افراد
2- گذراندن آموزش های مخصوص در زمینه چگونگی حمل لوازم مختلف
3- بهره گیری از روش های مناسب در جهت جابه جایی وسایل سنگین همچون یخچال ساید ، پیانو ، لباسشویی و …
4- صدور بیمه نامه قبل از اقدام به باربری
5- صبر و حوصله زیاد کارگران در حین انتقال

مطالعه کنید
اتوبار خیابان پلیس

قیمت مناسب باربری

انتخاب اتوبار ارزان نیز یکی از دغدغه های افراد در مقوله اسباب کشی می باشد. بهتر است قبل از انتخاب باربری اطلاعات مربوط به تعرفه ها و هزینه های باربری را به دست آورید. در این صورت بهتر می توانید تصمیم بگیرید.
عوامل مختلفی در هزینه نهایی اسباب کشی تاثیر دارند مثل حجم اثاثیه ، میزان مسافت پیموده شده ، تعداد کارگران و نوع ماشین
قطعا انتخاب باربری که علاوه بر حُسن انجام کار دارای قیمت های مناسب هم باشد ، بسیار مقبول می باشد.

انتخاب ماشین مناسب

بسته به میزان اسباب خود می توانید ماشین هایی با ابعاد مختلف را انتخاب کنید. در گذشته معمولا از ماشین هایی کوچک (مثل وانت) استفاده می گردید که افراد مجبور می شدند برای حمل کلیه اسباب چندین بار مسیر رفت و برگشت را طی کنند. به نظر می رسید که مردم به منظور صرفه جویی در هزینه ها این کار را انجام می دادند. اما این طرز فکر کاملا اشتباه می باشد.
توصیه می شود تا از ماشین های بزرگ همچون کامیون و خاور استفاده نمایید تا بتوانید یک مرتبه حجم گسترده ای از بار را جابه جا کنید.
چیدمان اثاثیه هم به طور اصولی در آن انجام می شود که این کار موجب آسیب نرسیدن به کالاها می گردد.

اگر بحث باربری بین شهری مطرح باشد ، انتخاب ماشین مناسب بسیار پرفایده می باشد. ماشین های ایمن که بتوانند در هر شرایط آب و هوایی در جاده های مختلف کشور به سلامت به مقصد برسند.

بسته بندی صحیح اثاثیه

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید ، انتخاب باربری مناسب به منظور بسته بندی اثاثیه منزل می باشد.
اگر در زندگی کاری خود سرتان خیلی شلوغ است و فرصت جمع آوری اثاثیه را ندارید، باید این مسئولیت را بر عهده کارگران ماهر در این زمینه قرار دهید.
بسته بندی تخصصی ظروف شکستنی ، لوازم دکوری و لوکس ، سرویس چوبی ، مانیتور و تلویزیون هرکدام نیازمند تخصص خاصی می باشند.
علاوه بر دانستنی های لازم باید ملزومات بسته بندی خاصی مانند کارتن های چند لایه قطور ، چسب های قوی ، فوم و ضربه گیرهای محکم نیز به همراه داشته باشند.

مطالعه کنید
بهترین باربری برای اسباب کشی

اتوبار پیروزی مفتخر است که در زمینه اسباب کشی با سابقه درخشان خود ، کادری مجرب و حرفه ای ، ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی اسباب کشی و باربری می باشد.
سرعت ، دقت و تعهد بالای کارکنان ، سبب گردیده تا همواره مشتری های ما از باربری پیروزی رضایت داشته و اطمینان خاطرشان نسبت به این مجموعه موجب دلگرمی ما می شود.