اسباب کشی کم خرج
اسباب کشی با کمترین هزینه
بهمن 2, 1400
اصطلاحات باربری
دانستن اصطلاحات باربری
بهمن 2, 1400
نمایش همه

اسباب کشی اداری

اسباب کشی اداری

اسباب کشی اداری خیلی تفاوتی با اسباب کشی منزل ندارد فقط سختی آن در این است که با اعضای شرکت یا اداره باید هماهنگی لازم صورت بگیرد تا زمان جا به جایی مشخص شود. البته این اسباب کشی خطراتی نیز به همراه دارد چرا که اگر آسیبی به یک دستگاه یا وسیله وارد شود می تواند ضرر مالی زیادی را دربر داشته باشد. به خاطر این دلایل بهتر است که از باربری و افراد با تجربه برای حمل و نقل بهره بگیرید.

نکته : اسباب کشی اداری دارای شرایط ویژه ای می باشد که یکی از آن ها سریع بودن است.

فرایند اسباب کشی اداری

بسته بندی لوازم اداری

بسته بندی لوازم اداری کار وقت گیری نیست چرا که بیشتر وسایل دارای جعبه و بسته بندی می باشند. اما یکسری از لوازم مانند میز و صندلی و لوازم استفاده شده برای دکوراسیون به راحتی قابل بسته بندی کردن نمی باشند و نیاز به نیروی متخصص دارند. از طرفی وسایل حساس و مهم مانند گاوصندوق، قفسه بایگانی و لوازم ادارات خاص که به مراقبت زیادی نیاز دارند باید با حساسیت بسته بندی شوند.

حمل لوازم اداری

این بخش مهم ترین قسمت اسباب کشی اداری محسوب می شود چرا که تمامی مراحل حمل بار از مبدا به ماشین باربری و از ماشین به مقصد نهایی در این بخش تعریف می شود. بهتر است که در زمان قرار دادن وسایل بدانید که جای هر کدام دقیقا در کدام بخش از فضا می باشد البته که در این بخش سالم رساندن وسایل بسیار حائز اهمیت می باشد.

مطالعه کنید
نکات مهم در اسباب کشی منزل
چیدمان لوازم اداری

برای این که مرحله چیدمان لوازم را کوتاه کنید و اسباب کشی آسان داشته باشید چند راهکار وجود دارد یکی از مفید ترین راه ها همان برچسب گذاری می باشد. کار دیگر مشخص شدن جایگاه لوازم که برای این امر چند نیرو حرفه ای اتوبار بسیار کمک کننده هستند.

اسباب کشی اداری

موارد مهم و تاثیر گذار در جا به جایی اداری

  • سرعت کار
  • بسته بندی اصولی لوازم
  • استفاده از کارتن های بسته بندی مناسب
  • پر کردن فضای خالی درون کارتن با فوم
  • جدا کردن وسایل شکستنی و ظریف
  • بکار گرفتن تمهیدات که از گم شدن و آسیب رسیدن به وسایل جلوگیری کند
  • دقت در بسته بندی لوازم و تجهیزات کامپیوتری و الکترونیک
  • جدا سازی فایل ها و پوشه ها با دقت بالا

اسباب کشی اداری

راهکارهای برای اسباب کشی اداری راحت تر

انتخاب یک نفر به عنوان مسئول اسباب کشی

بعد از اینکه بین کارمندان تقسیم کار کرده اید. یک نفر را مسئول اسباب کشی قرار دهید تا امور برنامه ریزی شده به درستی انجام شود. این فرد قرار است فقط بر درست انجام شدن کارها نظارت کند.

برچسب زدن بر روی کارتن ها

وسایل بر اساس مکان قرار گیری در مقصد جدید دسته بندی کنید. به این ترتیب که یک برچسب شامل محتوای درون کارتن و مکان قرارگیری در ساختمان جدید را روی کارتن بچسبانید. این کار تاثیر زیادی در راحت تر شدن چیدمان وسایل در مکان جدید می شود.

هر کارمند وسایل میز خود را بسته بندی کند

برای اینکه کار سریع تر پیش برود بهتر است هر کارمند وسایل میز خودش را در کارتن مخصوص اسباب کشی بسته بندی کند. بخش عمده اسباب کشی مربوط به بسته بندی لوازم می باشد. بخش عمده کار بسته بندی با مشارکت همه کارمند ها انجام می شود. وسایل متفرقه مانند گل ها , پرده ها و… باقی می ماند که آن را می توان به یک فرد سپرد که انجام دهد.

مطالعه کنید
اتوبار نبرد
انتخاب شرکت باربری خوب

برای بسته بندی وسایل و انتقال آن به شرکت جدید پیدا کردن شرکت باربری معتبر و قابل اعتماد بسیار کمک کننده می باشد. البته بهتر است چند روز قبل از اسباب کشی بررسی های خود را انجام دهید و اتوبار را انتخاب کنید با آن ها هماهنگ کنید تا در روز مقرر بتوانید جا به جا شوید.