هزینه باربری در تهران
هزینه باربری در شهر تهران
آذر 22, 1399
هزینه باربری به شهرستان
عوامل تاثیرگذار بر هزینه باربری به شهرستان
آذر 22, 1399
نمایش همه

نکات مهم در اسباب کشی منزل

در این مقاله قصد داریم یک سری از نکات اسباب کشی که کلیدی و کار آمد هستند را با شما همراهان همیشگی در میان بگذاریم .

ممکن است شما تجربه لازم در مورد اثاث کشی داشته باشید. اما یک سری نکات و اصول کلیدی نیز وجود دارند که دانستن و رعایت آن‌ها، کمک می‌کند اثاث کشی راحت و بدون دردسری را تجربه کنید. از همین روی برای انجام هر چه بهتر اسباب کشی به اتفاق نکاتی را بررسی می کنیم که در روز جابه جایی و حمل بار با رعایت آن ها می توانید بهتر نتیجه بگیرید.

نکات اسباب کشی منزل

تمیز کردن مکان جدید قبل از اسباب کشی

یکی از نکات اسباب کشی نظافت منزل جدید است. در این صورت می توانید با خیالی آسوده، در روز اسباب کشی وسایل و لوازم را به مکان جدید منتقل نمایید. در حالی که پس از پایان اسباب کشی و چیدمان لوازم در منزل جدید نیز نیاز به نظافت مجدد است.

تهیه لیست جمع آوری وسایل

ابتدا لیستی از کارهایی که باید انجام گیرند، به ترتیب الویت ، زمان بندی و وسایلی که باید جا به جا شوند، یادداشت کرده، سپس مرحله بسته بندی را شروع کنید.

شستشو و تمیز نمودن وسایل

قبل از بسته بندی کردن، وسایل را شسته و یا پاک کنید. هر چند این امر در مورد ظروفی مانند، لیوان ها، آئینه، کریستال ها باید به صورت مجدد در منزل جدید نیز انجام گیرد.

تهیه کارتن و لوازم بسته بندی به تعداد کافی

از مهم ترین کارهای که باید قبل از بسته بندی و باربری صورت گیرد تا اسباب کشی بدون نگرانی و استرسی را انجام دهیدخرید کارتن اسباب کشی مناسب و به تعداد مورد نیاز می باشد.

مطالعه کنید
اسباب کشی در دوران کرونا

نکات اسباب کشی

نظارت بر بسته بندی

از دیگر نکات اسباب کشی که باید به آن دقت ویژه ای کرد کیفیت بسته بندی لوازم است. اگر شما با شرکت های باربری تماس گرفته باشید و نیرو جهت بسته بندی درخواست کرده باشید. کارگران حرفه ای و با تجربه اتوبار پیروزی به بهترین نحو این کار انجام می دهند. اما لازم است در هنگام بسته بندی اثاثیه منزل بر کار آنها نظارت داشته باشید.

بسته بندی لوازم شکستنی

وسایل ریز شکستنی را در پارچه یا روزنامه پیچیده یا اینکه از ظروف پلاستیکی دردار به عنوان جعبه آنها استفاده کنید.

نوشتن محتویات داخل کارتن

بر روی هر جعبه پس از اتمام کار بسته بندی، برچسبی شامل لیست وسایل و لوازم داخل آن بچسبانید. و در صورتی که اجناس داخل آن شکستنی است، و نیز محلی را که این لوازم به آن تعلق دارند، به صورت خوانا بر روی جعبه یا برچسب بنویسید.

لوازم منزل را دسته بندی کنید

بهتر است قبل از اینکه نیروهای باربری جهت جمع آوری و بسته بندی وسایل برسند. لوازم را بسته بندی کرده و آماده در بخشی از محیط منزل که مرطبت با وسایل است قرار دهید. تا کارگران باربری در روز اسباب کشی آسان تر آنها را جا به جا کنند.

نکات اسباب کشی

جدا کردن وسایلی که خودتان باید حمل کنید.

برخی از وسایل که معمولاً جای زیادی را اشغال نمی کنند مانند: طلا، جواهر، اسناد و مدارک را خودتان به محل جدید حمل کنید. این لوازم برای صاحبان ارزش زیادی دارند و در صورتی که خودشان جا به جا کنند جای نگرانی نیست .

مطالعه کنید
تفاوت باربری و اتوبار در چیست؟

در دسترس بودن وسایل ضروری

لوازم ضروری را که در هنگام اسباب کشی و روزهای جابه جایی نیاز دارید در دسترس قرار دهید، از جمله این وسایل  پوشاک، لوازم بهداشتی و…می باشد.

استفاده از روزنامه پتو یا لحاف

کارگران باربری از وسایلی مانند: روزنامه، پتو یا لحاف و… برای بسته بندی برخی وسایل حساس و مهم جهت افزایش ایمنی استفاده می کنند.

نکات اسباب کشی

انتخاب شرکت باربری مناسب

در حال حاضر اغلب مردم برای جا به جایی اسباب و اثاثیه منزل از شرکت های باربری کمک می گیرند. این شرکت ها به ویژه در مواردی مانند: جابه جایی وسایل زیاد یا ارسال بار به شهرستان اهمیت بیشتری پیدا می کنند. زیرا که مسیر طولانی است و نمی توان برای حمل اثاثیه به فردی اعتماد کرد.
از همین روی بهتر است شرکت های معتبری و دارای تجربه ای که عضو اتحادیه باربری هستند را انتخاب کنید. اتوبار پیروزی به صورت شبانه روزی و با ارسال بار به تمامی نقاط کشور خدمتگذار هموطنان می باشد.

اسباب کشی خاطره انگیز را با باربری پیروزی تجربه کنید.