نکات مهم در اسباب کشی منزل
دی 7, 1399
کمر درد در اسباب کشی
جلوگیری از کمر درد در هنگام اسباب کشی
دی 7, 1399
نمایش همه

عوامل تاثیرگذار بر هزینه باربری به شهرستان

هزینه باربری به شهرستان

هزینه باربری به شهرستان شامل هزینه کارتن بسته بندی، هزینه کارگر، هزینه جابه جایی کالاهای سنگین مانند یخچال ، پیانو ، کمد و… که به صورت طبقه ای محاسبه می شوند در مجموع عوامل موثر بر قیمت حمل بار به شهرستان هستند. تعریف باربری شهرستان به انتقال بار از یک شهر به شهر دیگر می گویند هرچند که این انتقال دامنه فعالیت وسیعی دارد. این امر توسط انواع ماشین های حمل بار وانت نیسان ، انواع کامیونت حمل بار مسقف روباز و بغل باز شو ، کامیون تک و جفت ۱۰ چرخ انجام می پذیرد.

عوامل موثر بر قیمت باربری به شهرستان

در حوزه حمل و نقل و اسباب کشی  عوامل مختلفی بر هزینه باربری به شهرستان تاثیرگذار می باشد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

  • در زمان های خاصی از سال مانند روزهای پایان سال یا مراسم و اتفاق های ناگوار طبیعی مانند سیل و زلزله که در خواست ها و تقاضای سفارش برای شهرهای مربوطه یا کلیه شهرها زیاد می شود ، قیمت باربری شهرستان نیز تغییر می کند. در روزهای عادی هم ممکن است گاهی به دلایل مختلفی راننده یک شهر کمتر از حد درخواست باشد و افزایش قیمت مشاهده شود.
  • یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت حمل بار به شهرستان میزان مسافت از مبدا تا مقصد بار می‌باشد. به عنوان مثال هزینه حمل بار از تهران تا کرج کمتر از هزینه حمل بار از تهران تا بندر عباس است.
  • تعداد کارگران حمل بار و تعداد راننده‌ها نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه حمل بار به شهرستان می‌باشد. تعداد کارگران بیشتر می‌تواند قیمت بیشتری داشته باشد.
مطالعه کنید
ویژگی ها اتوبار شهرستان

هزینه باربری به شهرستان

تعرفه هزینه باربری به شهرستان

نرخ کرایه باربری شهرستان در هر باربری متفاوت است و در حال حاضر به سختی می توان اتوباری را پیدا کرد که تعرفه باربری به شهرستان و لیست قیمت ثابت برای اسباب کشی در اختیار مشتریان قرار دهند . علت این امر نوسان قیمت  حمل بار شهرستان است که تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد.

قیمت حمل بار به شهرستان

بسیاری از مشتریان نیز که به دنبال یک شرکت ارزان قیمت و مناسب هستند به سمت شرکت هایی سوق پیدا می کنند  که کمترین قیمت جابجایی اثاثیه و حمل بار بین شهری را دریافت می کند. غافل از این نکته که همیشه همه چیز به شکلی که ما فکر می کنیم اتفاق نمی افتد. به اینصورت که پس از پایان کار اثاث کشی با برآوردی که خواهید داشت متوجه آسیب به وسایلتان می شوید. شما متوجه نشده اید و یا به علت بی تجربگی باربران در و دیوار منزل و برخی وسایل تان دچار آسیب جدی شده اند.

هزینه باربری به شهرستان

 

اگر می خواهید استرس و نگرانی در جابجایی را برای همیشه فراموش کنید. باربری پیروزی  دارای تخصص کافی در زمینه حمل اثاثیه منزل به شهرستان و تجهیزات مناسب با قیمت خوب است. و آماده سرویس دهی به شما مشتریان عزیز بدون خسارت و زیان است. هزینه باربری به شهرستان بر اساس نرخ اتحادبه باربری دارای معیارهای مشخص و ثابتی است در اتوبار پیروزی سعی شده تا با ارزان ترین نرخ باربری و کمترین تعرفه باربری بین شهری خدمت رسانی انجام گیرد.