خدمات باربری
خدمات باربری در اتوبار پیروزی
آذر 8, 1399
نکات مهم در اسباب کشی منزل
آذر 8, 1399
نمایش همه

هزینه باربری در شهر تهران

هزینه باربری در تهران

هزینه باربری در تهران به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. اگر چه امروزه با استفاده از روش هایی حمل بار آسان تر شده اما در حالت کلی کار مشکلی است که نیاز به وقت، دقت و زمان زیادی دارد. به این خاطر که وسایل و لوازم شما دست نیروها باربری امانت هستند و باید سالم و صحیح به مقصد نهایی برسند.

به طور مثال تعرفه های باربری بین شهری با باربری با مسافت های کوتاه متفاوت است، و یا اینکه قیمت باربری با ماشین های کامیون، نیسان یا وانت و… از دیگر موارد تاثیر گذار در هزینه باربری می باشد. و همچنین اثاثیه منزل سنگین باعث افزایش قیمت باربری می گردد.

هزینه باربری در تهران

عوامل تأثیرگذار بر هزینه باربری در تهران

یکی از موارد تأثیرگذار میزان و حجم باری که باید جابه جا شود. کاملاً مشخص است، که این حجم بار برای هر خانواده با خانواده دیگر متفاوت است. به هیمن ترتیب روش جابه جایی این وسایل مختلف می باشد. به طور مثال خانه ای که انواع وسایل سنگین مانند: گاوصندوق ،پیانو، تردمیل ، یخچال ساید بای ساید و… دارد.

از دیگر موارد که بهتر است به آن توجه کنید فاصله محل پارک ماشین حمل بار تا منزل مورد نظر است. هرچقدر فاصله ماشین باربری تا درب ورودی منزل بیشتر باشد به همان نسبت نیروهای باربری باید مسافت طولانی را طی کنند در نتیجه کار آنها طاقت فرسا و سخت ترمی شود.

آخرین عامل موثر بر قیمت باربری دستمزد نیروها می باشد. به علاوه اینکه مقدار زمانی که کارگران برای بسته بندی وسایل سپری می کنند و تعداد اسباب ها در هزینه باربری تاثیرگذارند.

مطالعه کنید
روش ها و ترفندهای حمل وسایل سنگین

هزینه باربری در تهران

ترفندهای کاهش هزینه باربری

یکی از روش های کاهش هزینه باربری استفاده از شرکت های اتوبار نزدیک به مبدأ است. در منطقه نزدیک به منزلتان یک شرکت باربری معتبر را انتخاب کتید تا صرفه جویی خوبی داشته باشید. اگر اثاث منزل را به درستی بسته بندی کنید، فضای کمتری را اشغال می کنند و در نتیجه قیمت هزینه باربری نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. هر چه بسته های کمتری داشته باشید، زمان اسباب کشی کمتر خواهد شد.

برای کاهش هزینه باربری و کمک به پرداخت هزینه های اسباب کشی می توانید لوازم  غیر ضروری که استفاده ندارید را به فروش برسانید. بسیاری از افراد وسایل قدیمی را با خود به منازل جدید می برند در حالی که از آنها استفاده نمی کنند. شاید بتوانید با فروش این لوازم، قسمتی از هزینه های اسباب کشی را جبران کنید.

فاکتور بعدی در تعیین هزینه باربری در تهران فاکتور زمان است ، برای مثال زمان استاندارد برای در اختیار داشتن کامیون به صورت تقریبی ۳ ساعت و برای نیسان ۲ است که این زمان از موقع رسیدن وسیله نقلیه به مبدا بارگیری محاسبه می شود، و در صورتی که مدت زمان بیشتر نیاز شود هزینه باربری هم بیشتر می شود. همچنین زمانی که کارگران یرای حمل بار صرف می کنند و حتی تعداد طبقاتی که وسایل را بالا و پایین می برند با توجه به هزینه هایی که هر باربری برای این موارد در نظر می گیرد قیمت نهایی حمل بار تعیین می شود.

هزینه باربری در تهران

هزینه باربری در تهران

نرخ باربری داخل تهران با سایر شهر ها متفاوت است همانگونه هزینه کلی خدمات هر شهر با شهر دیگر فرق دارد. در تهران مجموعه های باربری هستند که قیمت های آنها بر پایه نرخ ها و تعرفه های پایه توسط اتحادیه اعلام شده می باشد. این مسئله به این معنی است که نرخ پایه تعداد خودروهای باربری (مانند کامیون، خاور، وانت بار و …)، مسافت (برای مثال هزینه حمل بار در فواصل مشخص در داخل و یا خارج از تهران)، بسته بندی و موارد دیگر مشابه است.

مطالعه کنید
چکونگی بسته بندی لباس در اسباب کشی

این نکته را در نظر بگیرید که با کمک گرفتن از شرکت اتوبار پیروزی برای حمل اثاثیه منزلتان می توانید کیفیت کار، ایمنی وسایل و سرعت بالای حمل بار را به همراه بیاورید.