بسته بندی لوازم منزل
بهترین راه برای بسته بندی لوازم منزل چیست؟
مرداد 11, 1399
جابجایی آکواریوم
نحوه جابجایی آکواریوم در اسباب کشی
مرداد 11, 1399
نمایش همه

مراحل اثاث کشی

اثاث کشی

اگر مجبورید که هر سال منزل خود را جابه جا کرده و اثاث کشی انجام دهید ، حتما به فوت و فن های بهتر صورت گرفتن این کار پردردسر و پر زحمت پی برده اید. اما اگر سال ها در یک خانه زندگی کرده اید و اکنون برای اولین بار است که می خواهید جابه جایی منزل انجام دهید باید قبل از اقدام به اسباب کشی ، به نکاتی توجه کنید تا اسباب کشی آسان و بدون دغدغه ای را تجربه کنید.

اختصاص زمان کافی برای انجام اثاث کشی

هر کاری که با عجله و شتاب زدگی و بدون برنامه ریزی انجام گردد ، قطعا نتیجه خوبی را در بر نخواهد داشت. اثاث کشی هم مانند سایر امور نیازمند آن است که زمان کافی برای این کار در نظر بگیرید. این زمان بندی بین 10 روز تا دو هفته می تواند متغیر باشد. برای آن که به وسایل کوچک و بزرگ شما آسیبی نرسد و همچنین خودتان دچار خستگی و کلافه گی نشوید ، باید برای جمع آوری و بسته بندی آن ها زمان بگذارید.
بنابراین توصیه می گردد که در این چند روز مرخصی بگیرید و یا تایم کاری خود را کوتاه نمایید تا بتوانید در کنار سایر اعضای خانواده لوازم منزل را به طور اصولی و صحیح بسته بندی کنید.

اگر اصلا فرصت انجام این کار را ندارید بهتر است برای بسته بندی اثاثیه منزل از یک شرکت باربری کمک بگیرید ، به جای آن که بخواهید سرسری و با بی حوصله گی بدون داشتن وقت کافی لوازم را جمع کنید.

شرکت های باربری نیروهای آموزش دیده را استخدام کرده و می توان گفت که کارگران به نحوه صحیح بسته بندی کردن وسایل اشراف کامل دارند تا در حین حمل و نقل هیچگونه آسیبی به لوازم ارزشمند شما وارد نگردد.

مطالعه کنید
عمده ترین مشکلات اسباب کشی

مراحل انجام اثاث کشی

مرحله اول : جمع آوری اثاثیه

اولین مرحله برای انجام اثاث کشی ، جمع آوری وسایل است. همانطور که قبلا اشاره شد باید از 10 روز قبل از موعد اسباب کشی ، این کار را شروع کنید!
ابتدا وسایل غیر ضروری را جمع آوری کنید و آن ها را با کمک ضربه گیر و یا روزنامه پوشانیده و در جعبه های محکم و قطور که از قبل تهیه کرده اید ، بگذارید. سپس درب آن را با چسب پهن به خوبی محکم کنید و نام اشیایی را که داخل آن قرار داده اید، با ماژیک بروی جعبه بنویسید.
این کار به کارگر باربری کمک می کند تا بداند که این بار چگونه باید حمل شود. همچنین پس از استقرار در منزل جدید نیز به شما کمک خواهد کرد که ابتدا به سراغ وسایل ضروری رفته و آن ها را از کارتن ها خارج نمایید.

در مقاله ذیل به تفضیل نحوه انجام این کار توضیح داده شده است. برای بهره مندی از مطالب مفید آن کافی است بر روی لینک آن کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید : بهترین راه برای بسته بندی لوازم منزل چیست؟

مرحله دوم : نظافت منزل جدید

مادامی که کلیه وسایل اعم از ضروری و غیر ضروری را بسته بندی نمودید ، نوبت آن است که به سراغ منزل جدید رفته و آن جا را کاملا نظافت نمایید.
کف پوش ها ، کمد دیواری ها ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه ، داخل کابینت ها ، شیشه های پنجره ها از جمله مواردی هستند که نیاز مبرم به نظافت دارند.
سعی کنید نظافت منزل جدید را سه روز مانده به اثاث کشی انجام دهید. این کار موجب شده تا فاصله زمانی زیادی بین نقل و انتقال صورت نگیرد و زحمتی که بابت تمیز کردن خانه جدید کشیده اید به هدر نرود.

مطالعه کنید
بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

مرحله سوم : انتخاب باربری

از مهم ترین مراحل اثاث کشی انتخاب باربری مناسب می باشد. اتوباری که شما انتخاب می کنید ، می تواند اثاث کشی شما را به خاطره ی شیرین و لذت بخشی تبدیل کند که تا سال ها در ذهنتان ماندگار شود و یا آن قدر باعث افزایش خستگی و بهم ریختن اعصاب شما شود که تا مدت ها از اسباب کشی هراس داشته باشید و از انجام این کار متنفر شوید. بنابراین حواستان را جمع کنید! اتوبار اگر حرفه ای باشد ، نمی گذارد آب در دلتان تکان بخورد!

کارگرانی که سال ها تجربه کاری در این زمینه دارند می دانند که چگونه هر کدام از وسایل را به گونه ای جابه جا کنند که کوچکترین لطمه و صدمه ای نبینند. علاوه بر تخصص و قوای بدنی بالای کارگران ، خوش اخلاقی و مشتری مداری آنان نیز می تواند انجام اثاث کشی را بهتر نماید.

بهتر است از چندین روز قبل پرس و جو کرده و یا داخل اینترنت رزومه های کاری شرکت های باربری مختلف را بررسی نمایدد. از قیمت باربری به روز مطلع گشته و مراقب باشید که اتوبار ارزان ولی در عین حال بی کیفیت شما را متوجه خود نسازد.

اتوبار پیروزی

هدف اتوبار پیروزی در اسباب کشی خانه هایی که تاکنون انجام داده است ، این است که علاوه بر انجام وظیفه خود به نحو احسنت در زمینه باربری ، آرامش و اطمینان خاطر را برای هموطنان عزیز به ارمغان آورد. خداوند را شاکریم که مجموعه ما تاکنون موفق به انجام این هدف شده و از رضایت مشتریان گرامی بهره مند گشته ایم و آن را پشتوانه رزومه کاری خود می دانیم.

شماره های تماس :

021-33100434
021-33100261