باربری عباس آباد
باربری مجیدآباد
شهریور 25, 1397
باربری عباس آباد
باربری قنات کوثر
شهریور 25, 1397
نمایش همه

باربری شهرک امید

باربری عباس آباد

شهرک  امید یکی از مناطق شما شرق تهران که با پارک جنگلی لویزان همسایه است جمعیت این شهرک به طور تقریبی برابر با 8000 نفر است. باربری شهرک امید از جمله باربری های زیر مجموعه اتوبار پیروزی می باشد. بسته بندی حرفه ای این مجموعه که با دقت بسیار بالا و با استفاده از تجهیزات مدرن و کارتن های 5 لایه مستحکم با رعایت اصول و بدون هیچگونه خسارتی انجام می شود.

ویژگی های نیروهای باربری شهرک امید

اگر قصد باربری یا اسباب کشی دارید و تجربه کافی در این زمینه ندارید و یا اینکه می خواهید وسیله ای را از نقطه ای به تقطه دیگر منتقل کنید. این اتوبار تمامی تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را به همشهریان تهرانی ارائه نماید با داشتن کادری مجرب و کاربلد که در قسمت زیر به بخشی از آن اشاره می شود.

  • مجرب و حرفه ای
  • آموزش دیده
  • با سابقه مسئولیت پذیر
  • خوش اخلاق
  • قوی هیکل و زورمند

باربری شهرک امید

خدمات اتوبار شهرک امید

اتوبار شهرک امید به صورت شبانه روزی در ایام هفته حتی روزهای تعطیل توسط وسایل نقلیه مانند کامیون، کامیونت، خاور، نیسان و وانت بار انجام می پذیرد. به صورتی که تیم مجرب ما به طور دقیق کلیه وسایل را درون کامیون می چینند تا کوچکترین آسیبی به کالای مشتری وارد نشود. البته که به تقاضای مشتری خدمات بسته بندی اثاثیه منزل با بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات بسته بندی توسط افراد حرفه ای در زمان بسیار کمی انجام می گیرد.

امکان ارسال و حمل انواع وسایل سنگین مانند یخچال ساید بای ساید، مبلمان، گاو صندوق و… بدون حتی کوچک ترین خط خوردگی و به تمامی نقاط کشور توسط رانندگان با سابقه صورت می گیرد. این مجموعه شما را یاری می کند تا اثاثیه خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. باربری شهرک امید در این منطقه به منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به مشتریان گرامی در سراسر تهران بزرگ و ارسال بار به شهرستان شکل گرفته است.

مطالعه کنید
باربری میدان شقایق

باربری شهرک امید

شماره تماس اتوبار پیروزی

021-33100434           021-33100261          0912-4082241