محافظت از لوازم با ارزش
از خدمات اسباب کشی محافظت لوازم با ارزش
شهریور 30, 1399
باربری عباس آباد
اتوبار هروی
شهریور 30, 1399
نمایش همه

چند راهکار مفید برای اسباب کشی افراد سالمند

اسباب کشی سالمندان

تغییر مکان زندگی برای افراد مسن بسیار دشوارتر از سایر گروه های سنی می باشد. عدم سازگار شدن با شرایط می تواند از عواملی باشد که جابه جایی را برای این گروه از عزیزان پا به سن گذاشته دشوارتر می نماید. از این رو محیا نمودن شرایط برای افراد مسن قبل از اسباب کشی می تواند تا حدودی این پروسه را آسان تر نماید و فشار و استرس از روی ایشان برداشته شود. در مطلب ذیل به بررسی نکات کمک کننده در بهتر شدن شرایط برای اسباب کشی افراد سالمند اشاره می نماییم. در ادامه ما را همراهی فرمایید!

نکات اسباب کشی افراد سالمند

بزرگان خانواده به دلایل مختلفی ممکن است که مجبور به اسباب کشی شوند. قبل از اسباب کشی افراد سالمند باید به نکات زیر توجه نمایید:

  • آماده سازی روحی روانی
  • حمایت و پشتیبانی از ایشان
  • بسته بندی اثاثیه منزل
  • بهبود بخشیدن به شرایط خانه جدید
  • انتخاب اتوبار باربری مناسب

آماده سازی روحی روانی و حمایت از افراد مسن

ترک خانه ای که سال ها افراد سالمند در آن زندگی نموده و زحمت کشیده اند و خاطرات زیادی در آن دارند، کار ساده ای نیست. بنابراین قبل از اثاث کشی باید آن ها را از لحاظ روحی آماده سازید. به ایشان دلگرمی دهید که در روزهای اولی که در خانه جدید مستقر شده اند در کنارشان هستید و تا زمانی که به محیط خو بگیرند و عادت کنند ، تنهایشان نمی گذارید.
همچنین به صحبتها و نگرانی های آن ها در روزهای مانده به اسباب کشی کاملاً گوش دهید و با آن ها از جملات امیدوار کننده سخن بگویید.
بهتر است هنگامی که می خواهید شروع به جمع آوری اسباب و اثاث برای انتقال به محل جدید کنید، این کار را در یک مرحله و به صورت ناگهانی انجام ندهید. تدریجی عمل کنید تا این عزیزان دچار شُک نشوند.

مطالعه کنید
اتوبار تهرانپارس

اسباب کشی افراد سالمند

سالمندان نمی توانند به تنهایی از پس جمع کردن وسایل خود بربیایند و نیاز به کمک شما دارند. جمع آوری یادگاری های قدیمی و خانوادگی، عکس ها و وسایلی از این قبیل مسئله ای بسیار حساس است و ممکن است در این میان موجب شود که آنها به یاد خاطرات قدیمی خود بیفتند و به این ترتیب احساسات آنها تحریک شود. بنابراین اگر برای کمک به آنها می روید، سعی کنید در مورد این اشیاء کمتر با آن ها صحبت کنید و با سرعت تمام وسایل خاطره انگیز را از نظر آن ها دور نموده و کار بسته بندی شان را با سرعت بیشتری به پایان برسانید.

بیشتر بخوانید : بهترین راه بسته بندی لوازم منزل چیست؟

 

بسته بندی اثاثیه توسط شرکت باربری

اگر فرصت کافی برای جمع آوری و بسته بندی وسایل افراد سالمند خانواده تان را ندارید ، این کار را به شرکت های باربری بسپارید. کارگران دوره دیده شما را در بسته بندی اثاثیه منزل یاری خواهند داد. معمولاً در خانه های افراد مسن ، لوازم منزل قدر و ارزش بیشتری برای صاحب خانه دارند ، زیرا علاوه بر یادآوری خاطرات ، سالیان سال از این وسایل نگه داری شده است و به نوعی اتیغه و قیمتی به شمار می روند. بنابراین هنگام بسته بندی نیازمند توجه ویژه تری می باشند. کارگران آموزش دیده می توانند به خوبی از این لوازم حراست کنند و با تجهیزات کافی که در اختیار دارند همچون ضربه گیر ، بابل رپ ، کارتن های محکم و قطور چند لایه به بهترین شیوه آن ها را جهبه بندی نمایند تا در حین جابه جایی و انتقال دچار آسیب نگردند.

مطالعه کنید
باربری مجیدیه

بهبود بخشیدن به شرایط خانه جدید

چند روز قبل از نقل و انتقال و ورود سالمندان به خانه جدید ، همه جا را تمیز نمایید. دیدن خانه ای نظافت نشده ، قطعاً در روحیه آن ها تأثیر منفی خواهد گذاشت. فضا را برای چیدمان وسایل آماده کنید تا هرچه سریعتر وسایل چیده شوند و این عزیزان به زندگی روزمره عادی بدون هیچگونه تنش و نگرانی بازگردند.

انتخاب بهترین باربری برای اسباب کشی افراد سالمند

از جمله نکات مهم اسباب کشی برای افراد سالمند به منظور رسیدن به هدف یک اسباب کشی آسان ، انتخاب بهترین و حرفه ای ترین شرکت باربری می باشد.

بیشتر بخوانید : انتخاب باربری مناسب

باربری شهر ری

انتخاب یک اتوبار مطمئن می تواند شما را در انجام اسباب کشی در کوتاه ترین زمان و بدون هیچگونه دغدغه ای یاری دهد. به این ترتیب با استفاده از خدمات چند کارگر باربری که حرفه ای و مجرب هستند، به راحتی اثاثیه انتقال پیدا کند ، بدون اینکه آسیبی به وسایل شکستنی و یا سایر اشیاء گران قیمت منزل وارد شود.

اتوبار پیروزی

اتوبار پیروزی از شما هشهریان تهرانی که قصد اسباب کشی افراد سالمند خانواده تان را دارید ، دعوت می نماید که از خدمات شرکت باربری ما بهره مند گردید تا در آرامش خیال و با مناسب ترین هزینه ، بهترین و با کیفیت ترین خدمات اسباب کشی را دریافت کنید.