باربری عباس آباد
اتوبار پاسداران
مهر 27, 1399
باربری عباس آباد
اتوبار افسریه
مهر 27, 1399
نمایش همه

روش های بسته بندی لوستر

بسته بندی لوستر

بسته بندی لوستر یکی از سخت ترین قسمت های بسته بندی اثاثیه منزل می باشد. لوسترها با آویزهای کریستالی یا بلوری حساس و ریز بسیار شکننده می باشند و هرگونه بی ملاحظه گی می تواند موجب آسیب رسیدن به این اشیاء گردد. نکته حائز اهمیت بسته بندی لوستر به طور اصولی می باشد تا در حین جابجایی اتفاق ناگواری برای وسیله ارزشمند شما نیفتد. در متن ذیل به بررسی روش های بسته بندی لوستر می پردازیم. ما را همراهی بفرمایید.

روش های بسته بندی لوستر

روش اول

بهتر است قبل از بسته بندی لوستر ، لامپ ها را باز کرده و از لوستر جدا نمایید. لامپ ها را با دقت و با دورپیچی روزنامه یا نایلون ضربه گیر پوشانده و در کارتن قرار دهید. در انجام این مرحله توجه کافی را داشته باشید زیرا لامپ های ال ای دی بسیار حساس هستند و در صورت شکستن برای سلامتی خطرساز می باشند. اکنون می توانید به بسته بندی لوستر بپردازید.
روی سطح زمین پلاستیک حباب دار پهن کنید و به آرامی لوستر را روی آن قرار دهید و هر کدام از قسمت‌‌‌‌های آن را با ضربه گیر نایلونی پوشش دهید توجه داشته باشید که از هیچ بخشی غافل نشوید.
می توانید از یک پارچه نیز استفاده نمایید ولی ریسک کار بالاتر می رود و احتمال برخورد اشک ها به یکدیگر و شکستن آن ها وجود خواهد داشت.

روش دوم

لوستر را از سقف جدا نمایید. برای این کار توصیه می شود که از یک یا دو نفر دیگر هم کمک بگیرید. لوستر را پایین آورده لامپ ها را جدا کرده و در یک کارتن جداگانه بگذارید و با استفاده از فوم ، روزنامه یا ضربه گیر نایلونی ما بین آن ها را بپوشانید تا در حین انتقال صدمه ای وارد نگردد. حال دور تا دور تمامی متعلقات آن را توسط نایلون های حباب دار بپوشانید. اشک ها باید کاملاً توسط نایلون های ضربه گیر پوشیده شوند ، زیرا از حساسیت بیشتری برخوردار می باشند. اگر لوستر شما دارای لاله می باشد و امکان جدا کردن آن وجود دارد ، حتماً آن ها را باز کرده و همانند ظروف چینی و بلوری بسته بندی نمایید.

مطالعه کنید
تعریف باربری حرفه ای

پس از انجام مراحل فوق نوبت آن است که لوستر پوشانیده شده با ضربه گیر را در داخل کارتن قرار دهید و توصیه می شود روی آن را با یک ماژیک بنویسید تا کارگران تمهیدات لازم را جهت انتقال آن به عمل آورند.

توجه : به دلیل وزن زیاد و حجم بالای لوستر حتماً از کارتن های قطور ، محکم و چندلایه استفاده نمایید. چنانچه نمی توانید این نوع کارتن ها را تهیه نمایید ، شرکت های باربری کلیه این تجهیزات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

نصب مجدد لوستر در منزل جدید

ابتدا لوستر را از داخل جعبه ها بیرون بیاورید و تمامی نایلون های پیچیده شده به دور لوستر را از دور آن باز نمایید. لاله ها و لامپ های بسته بندی شده را به دقت باز کرده و به همان ترتیب گذشته ، این بار قطعات آن ها را مجدداً به هم متصل نمایید.

بسته بندی لوستر توسط اتوبار پیروزی

اتوبار پیروزی می تواند در این امر مهم شما را یاری نماید و لوستر شما را به سلامت از مبدأ به مقصد منتقل کند.

این شرکت باربری علاوه بر بسته بندی لوستر ، جمع آوری و بسته بندی کلیه لوازم منزل اعم از چینی آلات و ظروف شکستنی ، لوازم لوکس دکوری ، مبلمان و سرویس چوبی ، تلویزیون های ال ای دی و وسایل برقی آشپزخانه را در حیطه کاری خود دارد و کارگران آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند تا اسباب شما بدون هیچگونه نگرانی جعبه بندی شوند و انتقال یابند.

اسباب کشی آسان خواهد شد اگر کارگران حرفه ای ، ورزیده ، مشتری مدار و وقت شناس باشند.

مطالعه کنید
مراحل اثاث کشی