چه زمانی برای اسباب کشی مناسب است؟
شهریور 20, 1400
مهارت های بسته بندی
مهارت های بسته بندی در اسباب کشی
شهریور 20, 1400
نمایش همه

تکنیک های چیدمان منزل جدید

یکی از کارهای که بسیار سخت و دشوار به نظر می رسد اسباب کشی است. اکثر مردم زمانی که اسم اسباب کشی می آید دوست ندارند لحظات بسته بندی لوازم، حمل بار، چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی و باز کردن وسایل در منزل جدید را حتی به یاد آورند. علت این امر سختی این جا به جایی و طاقت فرسا بودن آن برای افراد می باشد که این کار را می توانید به نیروی متخصص و کاربلد اتوبار پیروزی بسپارید.

مراحل چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی

هر کارتن در مکان مربوط به خودش

در زمان بسته بندی وسایل محتویات داخل بسته را بر روی کارتن بنویسید به علاوه اینکه مربوط به کدام بخش خانه است. این کار در زمان باز کردن وسایل کمک زیادی می کند به این صورت که کارتن های هر فضا را در آن فضا قرار می دهید و از بهم ریختگی و سردرگمی پیشگیری می کنید.

روشن کردن وسایل ضروری

قبل از اقدام به چیدمان وسایل مهم ترین لوازم خانه که شامل یخچال، گاز، تلفن و… می باشد را روشن کنید و همچنین وسایل گرمایشی و سرمایشی متناسب با فصل را تنظیم نمایید.

الویت با آشپزخانه

بهتر است که زودتر از هر فضای دیگری آشپزخانه چیده شود بعد از آن به سراغ اتاق ها بروید. چرا که سخت ترین و طولانی ترین بخش خانه آشپزخانه است که زمان و انرژی زیادی می خواهد.

چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی

به ترتیب از وسایل اصلی به جزئی شروع به کار کنید.

ابتدا مبلمان، میز تلویزیون و تخت خواب ها در مکان مد نظر قرار دهید و کارتن وسایل جزئی را در گوشه ای از اتاق بگذارید تا سر فرصت به سراغشان بروید.

مطالعه کنید
بسته بندی اثاثیه منزل

چیدمان اثاثیه منزل با کمک افراد خانواده

برای باز کردن کارتن ها و چیدمان وسایل از اعضای خانواده کمک بگیرید. به این صورت هر فرد وظیفه دارد تا کارتن وسایل مربوط به اتاق خود را جا به جا کند و کار چیدمان وسایل شخصی خود را انجام دهد. این کار همچنین به حفظ حریم شخصی افراد نیز کمک می کند. کمک کردن اعضای خانواده چه در بسته بندی وسایل شخصی شان و چه در چیدمان اثاثیه خود اقدام مهمی است که توصیه می شود حتما آن را مد نظر داشته باشید. با این کار کارتن های بسته بندی شده تقسیم بندی می شود و هر کسی وظیفه خود را می داند. تنها کافیست جعبه های زمان برتر و وسایل غیر ضروری و یا وسایل انباری برای باز شدن به آخرین مرحله چیدمان اثاثیه موکول شوند.

چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی

نکته

  • برای باز کردن کارتن ها به خود فرصت دهید. لزومی ندارد تمامی کارتن ها را در بدو ورود به خانه جدید باز کنید. کارتن های حجیم تر و بزرگتر در اولویت قرار دارند سپس نوبت به کارتن های کوچکتر و غیر ضروری تر در چیدمان اثاثیه می رسد.
  • دقت داشته باشید تا جایی که امکان پذیر است تا تمام نشدن فرآیند چیدمان بار بعد از اسباب کشی، اجازه ندهید که بچه ها وارد منزل جدید شوند.
کلام آخر

باربری پیروزی با داشتن تجربه کافی در زمینه اسباب کشی و حمل بار را به صورت تخصصی انجام می دهد کلیه مراحل از بسته بندی اثاثیه منزل تا چیدمان وسایل در منزل جدید به صورت کاملا تخصصی به مرحله اجرا می رساند.

مطالعه کنید
باربری گلستان